کد خبر: 11910
1403/03/09 - 15:2


رییس هیئت سوارکاری استان زنجان مطرح کرد؛

فعالیت 18 باشگاه سوارکاری در استان زنجان

مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان با حضور محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری (9 خردادماه 1403) در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان با حضور محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری (9 خردادماه 1403) در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

۲ نفر برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ثبت نام کرده بودند که در نهایت « محمدرضا رجبی‌خمسه» با کسب ۱۸ رأی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش های همگانی استان را برعهده بگیرد.

پیش از این حمید مقدم سرپرستی این هیات را برعهده داشت.

منتخبین مجمع برای هیات رئیسه نیز پس از رأی گیری به شرح ذیل است: نایب رئیس:  مریم ربیعی

خزانه دار : جواد خزانه دار، عضو هیات رئیسه : بهروز نجفی نیا، عضو هیات رئیسه : علیرضا عباسیون

و عضو هیات رئیسه: حسن شعاعی.

فعالیت 18 باشگاه سوارکاری در استان زنجان

رییس هیئت سوارکاری استان زنجان در این مجمع گفت: هم اکنون در استان زنجان ۱۵ باشگاه سوارکاری فعال بوده از این تعداد 8 باشگاه مربوط به شهرستان زنجان است که دارای مجوز رسمی و یا در شرف تمدید مجوز هستند.

محمدرضا رجبی خمسه با بیان اینکه از 8 باشگاه شهرستان زنجان ۶ باشگاه از لحاظ فضا و وسعت، جوابگوی ورزشکاران است افزود: از لحاظ استانداردهایی که برای مانژهای تمرین و مسابقه نیاز است نیز باشگاههای ما در سطح خوبی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: یک باشگاه استان نیز قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و به این لحاظ هیچ مشکلی بابت برگزاری مسابقات مختلف و آموزش نداریم.

رجبی خمسه با تاکید اینکه این هیئت نیز همچون دیگر رشته های ورزشی فعال در استان نیازمند حامی مالی است تا بتواند درخشش لازم را داشته باشد تصریح کرد: زنجان ظرفیت بسیار بالایی در این رشته دارد و می تواند برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را میزبانی کند.

به گفته وی، در مسابقات اسب دوانی شمالغرب کشور که سال گذشته در زنجان برگزار شد بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان از استان زنجان بودند.

هیئت‌های ورزشی برنامه محوز باشند


جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان هم با تقدیر از بانیان هیات سوارکاری برای ورود به عرصه انتخابات اظهار کرد: باید از ظرفیت موجود برای توسعه ورزش سوارکاری استفاده شود. وی به تجربه خود از برگزاری جلسه با اقشار مختلف و قدردانی آن‌ها از اقدامات انجام شده اشاره و تاکید کرد: فراهم کردن فضا برای حضور جامعه هدف در عرصه بسیار ارزشمند است. بازرگان با تاکید بر وجود فضای آرام که ناشی از همدلی در بین هیات‌های ورزشی استان است، افزود: این مهم مورد تاکید مهمانان در مجامع انتخاباتی است و به همین دلیل است که زنجان جزو سه برتر تجلیل قرار گرفت. مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برنامه‌محوری را در همه هیات‌های ورزشی از جمله سوارکاری مورد تاکید قرار داد و افزود: انتظار ما از این هیات تربیت مربی، داور، ورزشکار و گرفتن میزبانی در برگزاری مسابقات است.

وی ظرفیت‌های خاص زنجان را یادآور شد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها باید در دستور کار برای توسعه ورزش قرار گیرد.

بازرگان بر لزوم توجه به سوارکاری شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: توجه به جنبه همگانی ورزش سوارکاری هم از دیگر ضرورت‌ها است که باید مد نظر قرار گیرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسوارکاریمسابقات اسب دوانیفدراسیون سوارکاری
sedayezanjannews.ir/nx11910


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»