کد خبر: 11954
1403/03/16 - 9:27


نخستین سالن «مینی‌ گلف» سرپوشیده کشور در زنجان به بهره برداری رسید

نخستین سالن «مینی‌ گلف» سرپوشیده کشور به نام شهید خلبان بهروز قدیمی از شهدای خدمت روز یکشنبه هفته جاری با حضور تعدادی از مسئولان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افتتاح شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: نخستین سالن «مینی‌ گلف» سرپوشیده کشور به نام شهید خلبان بهروز قدیمی از شهدای خدمت روز یکشنبه هفته جاری با حضور تعدادی از مسئولان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در آیین افتتاح این سالن به حمایت های شورا و شهرداری زنجان در حوزه ورزش به ویژه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی جام تختی در استان اشاره کرد و افزود: این مسابقات با همکاری و همدلی مسوولان استان به نحو مطلوب برگزار شد.

جواد بازرگان با اشاره به حادثه اخیر سانحه بالگرد رییس جمهور، اشاره کرد و گفت: این رخداد نشان داد باید از فرصت های کنونی برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: اقدامات موثر و ماندگار در حوزه خدمت به مردم اهمیت زیادی دارد و مردم نیز قدردان خدمتگزاری خالصانه مسئولان هستند.

بازرگان افزود: یکی از فضاهای مهم برای خدمتگزاری به مردم بهره گیری از ظرفیت هیات های ورزشی است که فعالان این عرصه با عشق و علاقه خاص این کار را انجام می دهند.

رئیس هیات گلف استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: فاز نخست سالن مینی‌ گلف سرپوشیده کشور شامل ۹ زمین مینیاتوری است که فاز دوم آن نیز طی سال جاری و با تامین اعتبار تکمیل خواهد شد.

احسان فکور به پیش ثبت نام حدود ۳۰۰ نفر جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های این سالن اشاره کرد و گفت: گلف یکی از ورزش های ذهنی، آرامش بخش و ضروری است که با افزایش سن برای محافظت از مهارت های فکری اهمیت بسزایی دارد.

به گفته این مسئول ورزشی،در حال حاضر ۲۵ ورزشکار در این رشته ورزشی در استان فعال هستند که زمین باز گلف نیز در آینده با همراهی مسئولان به سرانجام می رسد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانافتتاح سالن ورزشسالن سر پوشیدهمینی گلف زنجان
sedayezanjannews.ir/nx11954


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»