کد خبر: 11982
1403/03/19 - 13:46


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

سه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان؛ بیش از ۵۰ برنامه در هفته ازدواج در استان زنجان برگزار خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیرکل ورزش و جوانان زنجان؛ بیش از ۵۰ برنامه در هفته ازدواج در استان زنجان برگزار خواهد شد.

مدیرکل  ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه از ۱۹ تا ۲۵ خرداد هفته ازدواج نامگذاری شده است از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت این هفته در استان خبر داد.

وی بیان کرد: جشن های وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی در مرکز استان و برخی شهرستانها و با حضور 50 زوج جوان برگزار خواهد شد.

بازرگان گفت؛ تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج در دل جشن های وصال انجام خواهد شد.

وی همچنین اجرای پویش تسهیل ازدواج جوانان با محوریت ستاد وصال شیرین،راه اندازی کاروان های ماشین های عروس و داماد در سطح شهر، برگزاری کمپین های آموزش و مشاوره های رایگان و برپایی ایستگاههای مشاوره رایگان در سطح شهر در طول این هفته را از دیگر برنامه های هفته ازدواج اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان با اشاره به افتتاح 3 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده مهتا، شور زندگی و شادان زیست در شهر زنجان در این هفته ، افزود با افتتاح این سه مرکز تعداد مراکز تخصصی مشاوره استان به 18 مرکز افزایش خواهد یافت.

بازرگان برگزاری کمپین های رسانه ای در راستای ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و برگزاری برنامه های الگوساز و گفتگو محور، هماهنگی جهت حضور مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و زوجین موفق در برنامه های صدا و سیما را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمشاوره تخصصیهفته ازدواج۵۰ برنامه
sedayezanjannews.ir/nx11982


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»