کد خبر: 11988
1403/03/20 - 10:9


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد؛

بسترسازی برای حضور پررنگ دختران و زنان در ورزش همگانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان «ورزش دختران» را ضامن سلامتی جامعه سالم دانست و بر لزوم بسترسازی برای حضور پررنگ دختران و زنان در ورزش همگانی تاکید کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان «ورزش دختران» را ضامن سلامتی جامعه سالم دانست و بر لزوم بسترسازی برای حضور پررنگ دختران و زنان در ورزش همگانی تاکید کرد.

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جشنواره با بیان اینکه داشتن جامعه سالم به تشکیل کشوری قوی منجر می‌شود، گفت: توسعه ورزش به ویژه در بین دختران از بروز بیماری‌های مختلف پیشگیری می‌کند

جواد بازرگان افزود: شعار این جشنواره دختر قوی، مادر قوی و ایران قوی تعیین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر توسعه ورزش بانوان اضافه کرد: دختران باید به ورزش بیشتر توجه کنند که در این راستا بسترسازی برای فعالیت در این حوزه و انتخاب یک رشته ورزشی مورد علاقه دختران فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش کردن دختران به تامین سلامت آنان در آینده کمک فراوانی می کند، گفت: وجود مادران قوی، آینده بهتر را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

بازرگان افزود: وزارت ورزش و جوانان در راستای گسترش ورزش همگانی گام بر می دارد و در این زمینه اجرای برنامه های جامعی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ورزش فرزندان کشورمان در کنار تحصیل به ارتقای سلامتی آنان کمک می کند، خاطر نشان کرد: تحقق این موضوع، هزینه های سرسام آور درمانی را نیز به مراتب کاهش می دهد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجامعه سالمورزش بانوانگسترش ورزش همگانی
sedayezanjannews.ir/nx11988


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»