کد خبر: 12002
1403/03/21 - 13:53


رییس هیات فوتبال استان زنجان:

۲ فوتبالیست زنجانی، آقا و خانم گل لیگ برتر فوتبال شدند

رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: ۲ فوتبالیست زنجانی عضو تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، آقا و خانم گل لیگ برتر کشور شدند که یک افتخار برای این استان محسوب می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: ۲ فوتبالیست زنجانی عضو تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، آقا و خانم گل لیگ برتر کشور شدند که یک افتخار برای این استان محسوب می‌شود.

نادر بلباسی افزود: شهریار مغانلو فوتبالیست زنجانی و مهاجم تیم سپاهان توانست در لیگ برتر با 16 گل زده آقای گل این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: همچنین افسانه چترنور بانوی فوتبالیست زنجانی نیز به عنوان مهاجم تیم ملوان بندر انزلی در ۲۲ بازی ۱۹ گل را به ثمر نشاند و به عنوان خانم گل لیگ معرفی شد.

این مسوول به ظرفیت ها و استعدادهای بی بدیل فوتبالیست های استان اشاره کرد و گفت: کسب این افتخارات در حالی است که زنجان هیچ تیم فوتبالی در لیگ های کشوری ندارد و استعدادهای زنجانی دیده نمی شوند.

وی با بیان اینکه استان زنجان به رغم همه مشکلات از بازیکنان، مربیان و داوران مجرب و توانمندی برخوردار است، خاطر نشان کرد: حضور بازیکنان زنجانی در تیم های لیگ برتر از ظرفیت، پتانسیل و توانمندی ورزشکاران استان حکایت دارد.

رییس هیات فوتبال استان زنجان تاکید کرد: این رشته پرطرفدار زنجان برای دستیابی به جایگاه اصلی و واقعی خود نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی و همدلی و همکاری مسوولان است.

به گفته بلباسی، این هیات برای رشد و توسعه فوتبال زنجان و داشتن تیم در لیگ های دسته یک و ۲ نیازمند حامی مالی مناسب و توانمند است که باید تدابیر لازم در این زمینه از سوی متولیان امر و مسوولان استان صورت گیرد.

منبع: ایرنا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشفوتباللیگ برتر
sedayezanjannews.ir/nx12002


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»