کد خبر: 12078
1403/03/30 - 12:27


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ضرورت فرهنگ سازی مشاوره ازدواج برای تحکیم بنیان خانواده

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جشن وصال ۱۱۰ زوج زنجانی بر ضرورت فرهنگ سازی مشاوره ازدواج برای زوجین پیش از ازدواج تاکید کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جشن وصال ۱۱۰ زوج زنجانی بر ضرورت فرهنگ سازی مشاوره ازدواج برای زوجین پیش از ازدواج تاکید کرد.

جواد بازرگان (۲۹ خرداد ماه) در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج زنجانی ضمن تبریک اعیاد پیش رو عید غدیر خم و ازدواج زوجین حاضر در مراسم، اظهار کرد: فلسفه برگزاری این مراسم با توجه به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز تکریم خانواده نامگذاری شده بوده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم ترویج ازدواج آسان برای جوانان است تا از تشریفات امروزی بدور باشند تا یک زندگی آسان خوب و اگاهانه را آغاز کنند.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان دو ماموریت مهم دارد، گفت: ایجاد مراکز مشاوره در سطح استان ها در حوزه ازدواج و خانواده یکی از ماموریت های مهم در حوزه جوانان است.

بازرگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۸ مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در سطح استان زنجان وجود دارد که مورد حمایت این اداره کل قرار دارند و خدمات رایگان برای زوجین جوان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید مشاوره ازدواج پیش از ازدواج فرهنگ سازی شود، گفت: در این مراکز مشاوره کارگاه های قبل و حین و ازدواج، برای زوجین برگزار می شود تا از ازدواج های نا موفق و طلاق جلوگیری تا منجر انتخاب های درست و اگاهانه زوجین شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتحکیم خانوادهفرهنگ سازیمشاوره ازدواج
sedayezanjannews.ir/nx12078


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»