کد خبر: 12143
1403/04/07 - 11:7


فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

آمادگی پلیس برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از آمادگی پلیس برای تامین امنیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  فرمانده انتظامی استان زنجان از آمادگی پلیس برای تامین امنیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سردار محمد طراقیه در کمیسیون عملیاتی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، اظهار کرد: الزام همه ماموریت‌های پلیس، آرامش مردم است و اصولاً پشتوانه ماموریتی پلیس، رضایت مردم است. پلیس برای حماسه ملی انتخابات آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد و در این راستا از همه توان و ظرفیت خود بهره‌برداری و مقتدرانه عمل خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از سرمایه عظیم مشارکت همه در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه از سوی دستگاه‌های مسئول و دیگر نهادهای اجرایی، گفت: تجربه نشان داده است که فراجا همواره در تامین نظم و امنیت انتخابات پیشینه درخشانی در کارنامه خود به ثبت رسانده که این امر خود دلیلی آشکار بر وجود انگیزه وافر خدمت به مردم بین کارکنان پلیس است.

طراقیه انتخابات را محور شکل‌گیری اتحاد امت اسلامی دانست و ادامه داد: پلیس با ایجاد فضای مناسب برای حضور حداکثری و اجرای انتخابات سالم بر پایه مشارکت مردم و بهره‌گیری از تجارب سازمانی با تمام نیرو و توان می‌کوشد تا در انتخابات پیش‌ رو، بستر مناسب و عاری از هرگونه تهدید را برای حضور موثر آحاد مختلف جامعه فراهم کند تا افراد در محیطی امن و عاری از هرگونه بداخلاقی اجتماعی، به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر رصد تخلفات انتخاباتی، افزود: پلیس در چارچوب وظایف قانونی خود عمل می‌کند و آرامش و امنیت روانی جامعه از اولویت‌های اصلی ماست.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننیروی انتظامیانتخاباتپلیس
sedayezanjannews.ir/nx12143


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»