کد خبر: 12148
1403/04/07 - 12:12


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

هجدهمین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در زنجان افتتاح شد

هجدهمین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده زنجان با حضور نبی الله محمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ورزشی استان افتتاح شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ هجدهمین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده زنجان با حضور نبی الله محمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ورزشی استان افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم افتتاح این مرکز گفت: طی هفته ازدواج امسال شانزدهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده افتتاح شده و ۲ مرکز دیگر باقی مانده بود.

جواد بازرگان افزود: بر این اساس هفدهمین و هجدهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در شهر زنجان افتتاح شد که اکنون آماده ارائه خدمات مشاوره ای به گروه های هدف خود هستند.

این مسوول، راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به جوانان، آشنایی زوجین جوان و خانواده‌ها در راستای ازدواج آگاهانه و پایدار مطابق با اصول بهداشت روانی پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب‌های تهدید کننده سلامت ازدواج و خانواده را از جمله اهداف فعالیت و تاسیس این نوع مراکز ذکر کرد.

این مسوول پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای جوانان و زوجین جوان در زمینه‌های فردی، خانوادگی، زناشویی و گروهی به منظور ارتقاء سلامت خانواده را از دیگر اهداف فعالیت این مراکز اعلام کرد.

وی اهمیت این مراکز تخصصی به لحاظ ارائه مشاوره به ویژه در امر ازدواج را یادآور شد و گفت: این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد و راه اندازی چنین مراکز مشاوره می تواند به تحقق اهداف ترسیم شده در این حوزه کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: طی هفته ازدواج امسال بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار شد که جشن های وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی از جمله آنها بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزش جوانانمشاوره‌ای جوانانآسیب‌های تهدید کننده
sedayezanjannews.ir/nx12148


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»