کد خبر: 12279
1403/04/20 - 9:25


مدیر فرودگاه شهدای زنجان خبرداد:

برقراری پروازهای اربعین از فرودگاه شهدای زنجان

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: پروازهای ویژه ایام اربعین از فرودگاه زنجان برقرار خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رویا حیدری: مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: پروازهای ویژه ایام اربعین از فرودگاه زنجان برقرار خواهد شد.

محمدجواد یگانه اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و جلسات متعددی که با یک شرکت هواپیمایی برگزار شده است، تاییدیه شفاهی جهت برقراری پروازهای ایام اربعین از فرودگاه زنجان اعلام شده ولی مجوز رسمی هنوز دریافت نشده است.

وی با اشاره به اینکه موافقت اولیه با پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از سوی شرکت مذکور اخذ شده است و به دنبال نهایی کردن این سفرها هستیم، گفت: این سفرها همچون سال قبل در ایام اربعین خواهد بود یعنی دو روز قبل و دو روز بعد از اربعین انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: با قطعی شدن و اعلام زمان نهایی از سوی شرکت متولی، زمان و تعداد پروازها به اطلاع شهروندان اعلام خواهد شد.

یگانه در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه زنجان در حوزه پروازهای داخلی و خارجی، اظهار کرد: آمادگی لازم برای برقراری هر نوع پرواز از فرودگاه زنجان وجود دارد و با توجه به پیش‌بینی سفر هوایی در ایام اربعین، اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: فرودگاه زنجان به لحاظ زیرساختی، مشکلی در برقراری هر نوع پرواز ندارد و پرواز از زنجان به مقاصد مختلف هر روز هفته و در طول شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

مدیر فرودگاه زنجان عنوان کرد: در حال حاضر در طول هفته، سه پرواز از فرودگاه زنجان به مشهد در ساعات تعیین شده انجام می‌شود و ظرفیت این پروازها تا شهریور نیز تکمیل شده است. همچنین این فرودگاه ظرفیت برقراری روزانه پرواز از زنجان به مشهد و بالعکس را دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفرودگاهپروازهای اربعینویژه ایام اربعین
sedayezanjannews.ir/nx12279


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»