کد خبر: 12407
1403/05/06 - 13:33


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبرداد:

توقیف خودروی سرقتی تویوتا هایلوکس در کمتر از 4 ساعت

سرهنگ "هادی نوروزی" فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف و کشف خودروی سرقتی تویوتا هایلوکس و دستگیری یک سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "هادی نوروزی" فرمانده انتظامی شهرستان ابهردر تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ، مبنی بر سرقت یکدستگاه خودروی سرقتی تویوتا هایلوکس ، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 صائین قلعه قرار گرفت.

وی خاطر نشان كرد: پس از بررسی های فنی و پلیسی ، خودروی مورد نظر با اجرای طرح عملیاتی با یک اقدام غافلگیرانه توسط ماموران گشت انتظامی در محور اتوبان قزوین - زنجان در کمتر از 4 ساعت از لحظه وقوع ، متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد : بنا به نظریه کارشناسان قیمت خودروی سرقتی توقیفی 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نوروزی گفت: متهم دستگیر شده از سارقان سابقه دار و حرفه ای بوده که در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف نمود و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان خاطر نشان کرد : از شهروندان عزیز درخواست می کنیم، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و نصب سیستم های هشدار دهنده و پیشگیری از سرقت در منازل، خودرو و مکان های تجاری خود ، در صورت مواجهه با موارد مشکوک ، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسرقتتویوتاابهر
sedayezanjannews.ir/nx12407


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»