کد خبر: 12415
1403/05/07 - 9:37


مدیرکل ورزش و جوانان زنجان:

قایقرانان زنجانی شایسته کسب مقام هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به قرعه سخت بانوان قایقرانان زنجانی در المپیک پاریس منتظر کسب نتیجه مطلوب هستیم و امیدواریم این مهم محقق شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان  با اشاره به آغاز رسمی مسابقات المپیک پاریس گفت: در این رخداد عظیم ورزشی دو بانوی قایقران زنجانی مهسا جاور و زینب نوروزی حضور دارند که امیدواریم نتیجه مطلوبی را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی یک ماهه قایقرانان برای آمادگی هرچه بیشتر در المپیک پاریس در کشور روسیه برگزار شد، اضافه کرد: با توجه به آمادگی و توانمندی بالای این دو بانوی ورزشکار زنجانی امیدواریم با تلاش رکورد‌شکنی و برای کشور و استان افتخار‌آفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برای اولین بار است که بانوان قایقران کشور به صورت دو نفره در المپیک حضور می‌یابند، ادامه داد: این در حالی است که مهسا جاور تنها سهمیه قایقرانی روئینگ ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ریو ۲۰۱۶ را کسب کرد و در این مسابقات در رده بیست و هشتم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ۴۰ ورزشکار از کشور به مسابقات ۲۰۲۴ المپیک پاریس اعزام می‌شوند که از این تعداد ۲۹ نفر را مردان و ۱۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که دو نفر آن‌ها معادل پنج درصد از استان زنجان هستند.

بازرگان با بیان اینکه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دو نفر در المپیک و یک نفر در پارا‌المپیک از این استان حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: در دوره قبل دو نفر اعزامی از استان در کسوت مربی و دو نفر دیگر ورزشکار بودند. این دو بانوی زنجانی هفتم مرداد سال جاری رقابت خود را با دیگر رقبا آغاز می‌کنند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ از پنجم تا ۲۱ مرداد ماه و پارا‌المپیک از ۶ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در پاریس برگزار خواهد شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیرکل ورزش و جوانانرقابت‌های المپیکبانوان قایقران
sedayezanjannews.ir/nx12415


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»