کد خبر: 12448
1403/05/10 - 14:37


رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان زنجان:

رسالت و فعالیت ستادهای انتخاباتی پایان یافته است

مجید تقیلو رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان زنجان در پاسخ به پرسش صدای زنجان در خصوص تشکیل شورای راهبری استانها برای بررسی گزینه های مدیریت عالی استان و مدیران دستگاههای اجرایی گفت: ما به عنوان حامیان دکتر پزشکیان با این نیت و رویکرد وارد فعالیت انتخاباتی شدیم که مسیر تغییر در سیاست ها و تحول در مناسبات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی هموار شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید تقیلو رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان زنجان در پاسخ به پرسش صدای زنجان در خصوص تشکیل شورای راهبری استانها برای بررسی گزینه های مدیریت عالی استان و مدیران دستگاههای اجرایی گفت: ما به عنوان حامیان دکتر پزشکیان با این نیت و رویکرد وارد فعالیت انتخاباتی شدیم که مسیر تغییر در سیاست ها و تحول در مناسبات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی هموار شود.
این فعال سیاسی و مدنی افزود: مردم از تداوم وضعیت موجود و استمرار فشارهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی طی سالهای گذشته به تنگ آمده و در پی راه گریزی بودند که این راه گریز از مسیر انتخابات و انتخاب دکتر پزشکیان میسر شد. ما و دیگر فعالان ستاد های انتخاباتی و حامیان دکتر پزشکیان، هدفی جز تحقق مطالبات بحق مردم مظلوم ایران در سر نداشته و نداریم.

سردار سالهای دفاع مقدس تصریح کرد : فعالیت ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان با پایان مهلت تبلیغات و برگزاری انتخابات، به پایان رسیده و قاعدتا هیج وظیفه و برنامه دیگری ندارند. با وجود این به نظر من کارشناسان و صاحب نظران و فعالان حوزه مدنی و تشکل های سیاسی و صنفی حق بحث و گفتگو و ارائه نظرات خودشان در خصوص مشکلات و راه حل ها و حتی گزینه های مدیریت ها را دارند.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان زنجان خاطر نشان کرد: ما امیدواریم با اجرایی شدن سیاست ها و برنامه های دولت دکتر پزشکیان، شاهد کاهش فشار بر مردم و بخصوص نهادهای مدنی باشیم و امیدواریم دولت بتواند جامعه مدنی را تقویت کرده و استحکام بخشد. دولت می داند که بدون قوت یافتن نهادهای مدنی، نه دولت قوی خواهیم داشت و نه جامعه ای توانمند. به نظرم نهادهای مدنی فعال و توانمند می توانند با مطالبه گری خود، هم مردم را آگاه سازند و هم دولت را با رصد فعالیتها و مطالبه خواسته های مردم، حمایت کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد انتخاباتدکتر پزشکیانمطالبه گری
sedayezanjannews.ir/nx12448


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»