کد خبر: 12672
1403/06/06 - 8:47


رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان زنجان:

برای دولت مفید باشم، دریغ نمی‌کنم

احمد حکیمی‌پور با اشاره به اینکه به دنبال سهم‌خواهی نیستم، گفت: در هر حال همان‌گونه که پیشتر نیز گفته‌ام، اگر برای کمک به دولت مفید باشم دریغ نمی‌کنم/گزینه‌های استانداری زنجان در حد گمانه‌زنی است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: چندی است که کارزاری در زمینه انتخاب و معرفی احمد حکیمی‌پور رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان و فعال اصلاح‌طلب زنجانی به عنوان استاندار زنجان راه‌اندازی شده است که در این کارزار پیشنهاد می‌شود با توجه به توفیق احمد حکیمی‌پور در زمینه ایجاد انسجام بین نیروهای اصلاح‌طلب برای حمایت از مسعود پزشکیان و ایجاد زمینه برای پیشی‌گرفتن وی در آرای استان زنجان با وجود برخی کارشکنی‌ها وی به عنوان استاندار جدید زنجان مشغول به فعالیت شود.

کارزاری که احمد حکیمی‌پور از وجود آن اعلام بی‌اطلاعی کرده و در گفت‌و‌گو با صدای زنجان می‌گوید: از نظر تمایلات شخصی فردی نیستم که به دنبال پست و مقام و موقعیت باشم.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان با اشاره به اینکه در زمان انتخابات اعلام کردم برای بهبود شرایط کشور وارد کار شده‌ام، عنوان می‌کند: تلاش داشتیم در ایام انتخابات دل مردم را شاد کنیم که با اعلام نتیجه انتخابات با انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور تا حدودی این هدف به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه با انتخاب هیئت دولت و معرفی کابینه نیز تا حدودی این امید به بهبود شرایط موجود زنده است، بیان می‌کند: در هر حال همان‌گونه که پیش‌تر اگر برای کمک به دولت مفید باشم، دریغ نمی‌کنم.

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه «خودم به دنبال اینکه حتما دارای منصبی باشم چون در ستادها فعالیت داشته‌ام، نخواهم بود»، تصریح می‌کند: اینکه طلبکار بوده و یا به دنبال سهم‌خواهی باشم هم نیستم.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان با اشاره به اینکه سهم‌خواهی را درست نمی‌دانم، اضافه می‌کند: این کار، دور از اخلاق و اصول است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در مورد گزینه‌های استانداری زنجان عنوان می‌کند: هنوز گزینه‌ها به صورت رسمی مشخص نشدند و در حد گمانه‌زنی است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد انتخاباتیاصلاح طلبپزشکیان
sedayezanjannews.ir/nx12672


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»