کد خبر: 12511
1403/05/17 - 11:17


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد:

اختلاف خانوادگی؛ عامل قتل زن 22 ساله

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل زن 22 ساله به دست همسرش خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل زن 22 ساله به دست همسرش خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است.

 سرهنگ کاراگاه "  محمد علی آدینه لو " رئیس پلیس آگاهی استان زنجان  در تشریح این خبر بیان داشت:  در پی وصول گزارش انتقال مصدوم ناشی از ضربات چاقو به بیمارستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان به بیمارستان اعزام و تحقیقات خود را شروع کردند.

وی افزود: : با حضور کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی در بیمارستان گزارش  قتل مصدوم که زنی 22 ساله بود در بیمارستان تائید شد.

سرهنگ آدینه لو ادامه داد: تحقیقات میدانی پلیس از محل سکونت مقتول حاکی است مقتول بعد از مشاجر و دعوا با همسرش مصدوم و از طریق وی به بیمارستان منتقل شده است .

سرهنگ "آدینه لو" خاطر نشان کرد: شوهر مقتول در ابتدا منکر هر گونه درگیری با همسرش شده ولی در مواجهه با ادله پلیس، لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش او را با ضربات چاقو مصدوم و به بیمارستان منتقل کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان انگیزه قاتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرده و گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار مناسب قضائی روانه زندان شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپلیس آگاهیقتلاختلاف خانوادگی
sedayezanjannews.ir/nx12511


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»