کد خبر: 13152
1403/08/01 - 9:14


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان :

برگزاری نخستین نشست دبیران استانی شبکه ملی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری نخستین نشست دبیران استانی شبکه ملی فرهنگ در ورزش طی روزهای یکم تا سوم آبان‌ماه به میزبانی زنجان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع خبرنگاران که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: نشست دبیران استانی شبکه ملی فرهنگ در ورزش با آقایان حجت‌الاسلام احدی، مدیرکل فرهنگی، پارسانیا، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و کلانتری مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در زنجان برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: این دوره به مدت سه روز و در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه یکم تا سوم در محل پیام زنجان برگزار خواهد شد و دبیران همه استان‌ها در این دوره حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: این اجلاس با حمایت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت و اداره کل ورزش و جوانان استان و به همت موسسه میعاد راهیان تندرستی با دبیری سید مهدی صفوی، نخستین دبیر ملی شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش برگزار خواهد شد.
بازرگان تصریح کرد: این نشست سراسری با حضور اساتید مطرح و برتر کشور برگزار و در خصوص موضوعات مربوط به اخلاق در ورزش و ابعاد فرهنگی در حوزه ورزش مباحثی مطرح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با توجه میزبانی قوی اجلاس شبکه کارآفرینی بتواند میزبانی شایسته‌ای را انجام داده و انتظار داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمند‌سازی سمن‌ها زمینه‌ساز توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در همه زمینه‌ها به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

گفتنی است، در این نشست برنامه‌های آینده شبکه تبیین خواهد شد تا به‌صورت مشترک و هماهنگ بین استان‌ها اجرا شود.

منبع/ فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننشست دبیران استانیفعالیت‌های ورزشیمشارکت اجتماعی
sedayezanjannews.ir/nx13152


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»