کد خبر: 14403
1403/12/11 - 9:42


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

ترمینال‌های مسافری زنجان در شان مردم نیست

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ترمینال‌های موجود در استان در شأن مردم نیست، گفت: باید ارگان های ذیربط با نگاه جدی‌تری به ترمینال‌ها توجه کنند تا راهداری نیز بتواند در این راستا اقدامات شایسته و در خور مسافران ارائه دهد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ترمینال‌های موجود در استان در شأن مردم نیست، گفت: باید ارگان های ذیربط با نگاه جدی‌تری به ترمینال‌ها توجه کنند تا راهداری نیز بتواند در این راستا اقدامات شایسته و در خور مسافران ارائه دهد.

اصغر اسماعیلی روز جمعه در نشست با متولیان راهداری، پلیس راه و پلیس راهور، انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافر استان با تاکید بر اهمیت آماده‌سازی زیرساخت‌ها افزود: اگر ترمینال در یک شهر وجود نداشته باشد، ارائه خدمات مسافری دچار مشکل خواهد شد.

این مسوول همچنین به خدمات رسانی راهداری در زمستان اشاره کرد و گفت: هر راهداری‌ها وظایف خود را به‌طور کامل در فصل زمستان انجام می‌دهند و به بازگشایی محورهای مسدود شده می‌پردازند، این اقدام بی منت همواره به عنوان یک وظیفه ذاتی این اداره کل مورد توجه است.

وی با بیان اینکه در هر جایگاهی که قرار داریم باید وظیفه خود را به‌نحو احسن انجام دهیم اظهار داشت: در این صورت شرایط موجود تغییرات ۸۰ درصدی خواهد داشت، بنابراین ما باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

اسماعیلی به خدمات این اداره کل در نوروز را یادآور شد و گفت: در روزهای پایانی سال و سفرهای نوروزی باید با بهره‌گیری از اقدامات سریع و فوری، وضعیت را در تعطیلات نوروز بهبود بخشیم تا شرایط مناسبی برای مسافران فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم را باید به عنوان یک فرصت بزرگ بدانیم و خدمت‌ بی‌منت و بدون چشم‌داشت به مردم ارائه دهیم.

اقدام کننده: مسئول تحریریه

صدای زنجانترمینالمسافربریحمل و نقل
sedayezanjannews.ir/nx14403


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»