کد خبر: 1765
1399/02/11 - 9:26


رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد

ضرورت اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر اهتمام دستگاه قضایی استان برای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به زنجان تاکید کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر اهتمام دستگاه قضایی استان برای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به زنجان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دیروز (۹ اردیبهشت) در جلسه شورای معاونان و قضایی استان زنجان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد تا این ماه پر خیر و برکت را درک کنیم و امیدواریم از فیوضات این ماه مبارک نهایت استفاده را علی‌رغم محدویت‌های فرهنگی ببریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات انجام شده از سوی شورای معاونان و قضایی استان در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه، از تدوین برنامه سال ۹۹ دستگاه قضایی استان خبر داد و ادامه داد: انتظار ما از همه سازمان‌ها و حوزه‌های قضایی استان، اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی از مرکز و نیز تدوین و اجرای برنامه‌های مبتکرانه در حوزه‌های تحت امر است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های تدوین شده باید در طول سال و با رعایت جدول زمان‌بندی شده همراه باشد، نه اینکه برنامه‌ها به پایان سال موکول شود، لذا رصد ماهانه از میزان اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم تا پایان سال از برنامه‌ها عقب نمانیم.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به وجود نگرانی‌های بعد از پساکرونا در مجموعه دستگاه قضایی استان، گفت: البته این نگرانی‌ در استان‌ها متفاوت است اما به هر حال بعد از کرونا، استان با حجم قابل توجهی از پرونده‌ها در استان مواجه خواهد شد که برنامه‌ریزی و اقدامات لازم مدیریتی این حجم از ورودی پرونده‌ها نیازمند همکاری و همراهی همه مجموعه‌ها است و نباید به هیچ عنوان حقوق عمومی مردم و جامعه تضییع شود.

صادقی‌نیارکی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان در همه حوزه‌های قضایی استان خبر داد و تصریح کرد: پارسال جشن گلریزان در هشت حوزه قضایی استان  برگزار شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال در همه حوزه‌های ۱۳ گانه قضایی استان، آن‌هم به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد که امیدواریم امسال با شرایط حاکم در جامعه و اعمال محدودیت‌های کرونایی شاهد افزایش کمک‌های مردمی و افزایش آزادی قابل توجهی از محکومان جرایم مالی غیرعمد در استان باشیم.

وی از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرایی کردن دادرسی الکترونیکی در همه حوزه‌های قضایی استان تا پایان سال خبر داد و بر اهتمام همه روسا، دادستان‌ها و قضات  تاکید کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان همچنین از اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان خبر داد و افزود: در این راستا بیش از ۳۰۰۰ متر بنا از جمله توسعه دادسرای زنجان، ساختمان شورای حل‌اختلاف و خانه‌های سازمانی در حال احداث است./ل.م

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره کل دادگستری استان زنجانسفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجانصادقی نیارکی
sedayezanjannews.ir/nx1765


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»