کد خبر: 1783
1399/02/13 - 13:35


ارتقای طرح هتلینگ در بیمارستانهای استان

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اجرای فازهای باقیمانده طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی زنجان ضروری است

پایگاه خبری صدای زنجان

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اجرای فازهای باقیمانده  طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی زنجان ضروری است.

علی محمدی مدیر درمان استان زنجاندر گفتگو با صدای زنجان با بیان اینکه هم اکنون پرداخت مستمری  و هزینه درمان بیماران کرونایی از اولویت اول سازمان تامین اجتماعی است، ابراز کرد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی بیشترین اعتبارات خود را در راستای پرداخت مستمری و درمان بیماران کرونایی هزینه میکند که امیدواریم با فروکش کردن این بیماری، دستور ابلاغ تامین اعتبارات صادر شود.

وی با بیان اینکه طرح هتلینگ در 3 بخش از بیمارستان امام حسین زنجان و 2بخش از بیمارستان امید ابهر در سال 96 به مرحله بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: سال گذشته اجرای طرح ارتقاء هتلینگ در سه بخش دیگر امام حسین(ع) ابلاغ شده که به محض تامین اعتبارات لازم ، اجرای آن آغاز میشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از کلیه خدمات رفاهی تعریف شده درقالب طرح ارتقاء هتلینگ برای بیماران رایگان است،  تصریح کرد: با اجرای طرح هتلینگ، ساختار ظاهری بیمارستان امام حسین(ع) تغییر یافته به طوریکه با اجرای این طرح ورودی بیمارستان بهسازی و تختهای بیمارستانی تعویض شده و سیستمهای برودتی گرمایشی و سرمایشی نیز در راستای تامین آسایش بیماران بهسازی گردیده است .

این مسئول افزود: با اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین، لابی اصلی این بیمارستان نوسازی، و صندلیهای همراهان بیماران که قبلا فلزی بود به صورت مبلمان گردید و تابلوهای موجود نیز به الکترونیکی تبدیل شد.

وی معتقد است: با اجرای کامل این طرح در بیمارستان امام حسین، امکانات بخشها ، در حد هتلهای 4 ستاره بوده که در اختیار بیماران قرار میگیرد.

به گفته این مسئول سال 96 بخش زنان و زایمان، اطفال و لابی  در اجرای این طرح قرار گرفتند و در صورت ابلاغ تامین اعتبارات ، هتلینگ بخشهای جراحی زنان، سی سی یو و پست سی سی یو این بیمارستان نیز عملیاتی میشود.

محمدی به اعتبارات این بخش پرداخت و گفت: با تامین اعتبارات طراحیها در سه بخش مذکور به سرعت آغاز و در نیمه دوم سالجاری نیز اقدامات اجرای این طرح در دستور کار قرار میگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت تصویب در سازمان مرکزی طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) به منظور ارتقاء استانداردهای فضای فیزیکی و همچنین طرح توسعه بیمارستان امید ابهر در سالجاری اجرایی گردد .

لازم به ذکر است دربیمارستان امید ابهر نیز بخش اورژانس مطابق استانداردهای روز دنیا توسعه واستاندارد سازی شده است./ ز.ا

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانسازمان تامین اجتماعی استان زنجانهتلینگ بیمارستانتامین اجتماعی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1783


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»