کد خبر: 1960
1399/02/21 - 9:26


برگزاری انتخابات شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر استان

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 109 نفر نامزد شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان های این استان شدند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 109 نفر نامزد شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان های این استان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان، شهرام میرزایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام از نامزدهای شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر از 11 اردیبهشت آغاز و 17 این ماه به پایان رسید.

وی اظهارداشت:  109 نفر در شهرستان های خدابنده، طارم، خرمدره، ماهنشان، زنجان، ایجرود و ابهر نامزد شوراهای اجرایی و بازرسان پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر شدند که از این 15 نفر خانم و بقیه آقا هستند.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:          بیشترین تعداد نامزدهای ثبت نام کرده در شوراهای اجرایی و بازرسان پنجمین دوره انتخابات هلال احمر استان به ترتیب در شهرستان های خدابنده، ماهنشان و ایجرود است.

میرزایی اضافه کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: این انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان همزمان با سراسر کشور 23 خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراحل مختلف رای گیری و شمارش آرا به حتم لحاظ می شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از اولویت های ستاد انتخابات در استان رعایت فاصله گذاری اجتماعی اعضای شرکت کننده و همکاران در انتخابات است تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری شود.

میرزایی با بیان اینکه برگزاری این انتخابات بیانگر مردمی بودن جمعیت هلال احمر است، تاکید کرد: هلال احمر سازمانی امدادی و بشر دوستانه بین المللی است که عموم مردم می توانند در آن عضویت داشته باشند و در تعیین سرنوشت آن نیز نقش مستقیم و اثر گذاری را ایفا کنند، چرا که مردم ارکان اصلی جمعیت هلال احمر را تشکیل می دهند و سرمایه ارزشمند این نهاد عام المنفعه نیز به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس نیز اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر با تشکیل شوراهای اجرایی در مراکز شهرستان ها، هیات مدیره در مرکز استان و شورای عالی در جمعیت هلال احمر کشور در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی این سازمان مردم نهاد نقش ایفا می کنند.

انتهای پیام


صدای زنجانپنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرانتخابات شوراهای اجرایی و بازرسان
sedayezanjannews.ir/nx1960


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»