کد خبر: 1981
1399/02/21 - 15:1


درمان رایگان بیماران بی‌بضاعت در موقوفه هوشمند

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ساختمان 5 طبقه درمانی موقوفه یوسف هوشمند به افراد بی‌بضاعت خدمات درمانی رایگان ارائه می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ساختمان 5 طبقه درمانی موقوفه یوسف هوشمند به افراد بی‌بضاعت خدمات درمانی رایگان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به این‌که این ساختمان 5 طبقه به نام موقوفه یوسف هوشمند نامگذاری شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در این مرکز درمانی 10 پزشک و فیزیوتراپی و داروخانه و واحدهای مختلف مشغول فعالیت هستند.

 وی با تأکید بر این‌که افرادی که به لحاظ تأمین هزینه درمانی مشکل دارند مورد شناسایی قرار گرفتند، بیان کرد: این افراد به مرکز درمانی یوسف هوشمند معرفی شده و به صورت رایگان درمان و داروی آن‌ها تأمین می‌شود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرحوم یوسف هوشمند منزل خود را در سال 1366 وقف می‌کند که اوقاف نیز در راستای اجرای نیت واقف حدود 10 سال این منزل را اجاره می‌دهد ولی پس از آن به دلیل فرسودگی منزل امکان اجاره دادن آن نبود.

وی با اشاره به این‌که اداره اوقاف و امور خیریه استان این موقوفه را در نهایت سال 90 از طریق وقف‌های مشارکتی توانست احیا کند، افزود: توانستیم در این محل با استفاده از وقف‌های مشارکتی ساختمان 5 طبقه‌‌ای را با کاربری درمانی مطابق با نیت واقف احداث و تجهیز کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به فعالیت مرکز درمانی به نام موقوفه شفیع ابریشمی در خیابان صفا اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز درمانی نیز خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه شده و افراد بی‌بضاعت شناسایی شده نیز به این مرکز برای درمان رایگان معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر این‌که زمین‌های زیادی به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از سوی افراد مختلف وقف شده است ولی در توان این اداره کل نیست تا همه آن‌ها را احداث کرده و در راستای نیت واقف در اختیار جامعه هدف قرار دهد، بیان کرد: خیران می‌توانند در این بخش کمک حال اوقاف باشند تا افراد بیشتری از این خدمات بتوانند بهره‌مند شوند./ ا.ا 

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره کل اوقاف و امور خیریه استانموقوفه یوسف هوشمندخدمات درمانی رایگان
sedayezanjannews.ir/nx1981


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»