کد خبر: 1995
1399/02/22 - 10:33


تقویت تعامل هلال احمر با مرکز مدیریت حوادث

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و هیات همراه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان دیدار کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و هیات همراه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، اصغر جعفری روحی ضمن تبریک هفته هلال احمر به امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضا و همه تلاشگران جمعیت هلال احمر اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همواره در کنار هلال احمر در همه حوادث و سوانح برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان قرار دارد.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا همکاری و تعامل مابین جمعیت هلال احمر استان و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی  بیش از گذشته تقویت شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این استان معین منطقه 21 تهران است، گفت: با تعامل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان بازدیدی از این منطقه داشته باشیم تا ظرفیت و پتانسیل ها برای حوادث مورد بررسی قرار گیرد.

جعفری روحی اظهارداشت: همکاری جمعیت هلال احمر استان زنجان در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل توجه و در کاهش تعداد بیماران با اقدامات تب سنجی و غربالگری سلامت شهروندان در مناطق شهری و روستایی بسیار تاثیرگذار بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیر در ادمه این دیدار گفت: هلال احمر نیز درهمه حوادث  و سوانح جاده ای و بلایای طبیعی در کنار مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی عضو مدیریت بحران قرار دارد.

شهرام میرزایی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در همه حوادث در کنار هموطنان برای ارائه خدمات در تلاش شبانه روزی است و از هیچ اقدامی در این خصوص کوتاهی نمی کند.

وی از همکاری و تعامل سازنده همه دستگاه ها با جمعیت هلال احمر استان زنجان قدردانی کرد.

انتهای پیام


صدای زنجانمرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجانجمعیت هلال احمر استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1995


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»