کد خبر: 2065
1399/02/24 - 14:24


برگزاری امتحانات دانشگاه زنجان از نیمه اول تیر ماه

امتحانات دانشگاه زنجان از نیمه اول تیر ماه برگزار می‌شود و هنوز تصمیم قطعی در زمینه نحوه و طول دوره برگزاری امتحانات گرفته نشده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- امتحانات دانشگاه زنجان از نیمه اول تیر ماه برگزار می‌شود و هنوز تصمیم قطعی در زمینه نحوه و طول دوره برگزاری امتحانات گرفته نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان درگفتگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به اینکه امتحانات دانشگاه زنجان از نیمه اول تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: در خصوص نحوه دقیق برگزاری  و طول زمان برگزاری امتحان هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است چرا که در این زمینه در وهله اول بایستی ستاد مبارزه با کرونا تصمیم‌گیریهایی اتخاذ کند تا در ادامه دانشگاه زنجان بتواند تصمیم دقیق‌تری اتخاذ کند.

حبیب الله زلفخانی افزود: الویت این دانشگاه با برگزاری امتحات به صورت حضوری است مگر اینکه ستاد پیشگیری  کرونا مجوز حضور دانشجویان در خوابگاه و سلف سرویس و سرویس دانشگاه را ندهد و اگر این مجوز صادر نشود ما مجبور به برگزاری امتحانات ترکیبی(حضوری مجازی) خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه  استمرار آموزش دانشجویان، ادامه داد:امتحانات ترکیبی ما به این شیوه خواهد بود که گروه تحصیلات تکمیلی اعم از دانشجویان دکتری و ارشد که تعداد دانشجویان به مراتب کمتر است به صورت حضوری امتحانات خود را برگزار خواهند کرد و دانشجویان کارشناسی که  تعداد بیشتری هستند به صورت مجازی امتحان بدهند.

زلفخانی با اشاره به اینکه به همه اساتید اعلام شده است که ارزیابی مستمر از دانشجویان را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: بخشی از این ارزیابی‌ها  به عنوان درصدی از نمره نهایی دانشجو لحاظ می‌شود و درصد نیز برای امتحان نهایی دانشجو باقی می‌ماند که مسلما این موضوع موجب می‌شود که دانشجویان استرس کمتری در این زمینه داشته باشند.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه اتمام ترم قطعی و محرز است، گفت: در نهایت اگر مجبور شویم به ویژه در مقطع دکتری؛ نمره را در اختیار اساتید قرار می‌دهیم و استادی ممکن است اعلام کند که من در کلاس  به صورت مستمر امتحان داشته‌ام و نیازی به امتحان نهایی و فیزیکی ندارم و بر همین اساس نمره دانشجویان تعیین شود.

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانامتحانات دانشگاه زنجانمعاونت آموزشی دانشگاه زنجاندانشگاه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx2065


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»