کد خبر: 2121
1399/02/27 - 13:54


روابط عمومی، چشم بینا و پل ارتباطی مابین مردم و دستگاه‌هاست

روابط عمومی به عنوان مهمترین رکن اجرایی هر دستگاه محسوب میشود که حلقه واسط ارتباطات درون و برون سازمانی و انتقال دهنده مهمترین مسائل و ....

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- روابط عمومی به عنوان مهمترین رکن اجرایی هر دستگاه محسوب میشود که حلقه واسط ارتباطات درون و برون سازمانی و انتقال دهنده مهمترین مسائل و مشکلات مردم و استان به مسئولین می باشد، در حقیقت روابط عمومی‌ها چشم بینای سازمان‌ها و دستگاه‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان زنجان ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، و تشکر از زحمات و اقدامات  روابط عمومی در کلیه حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان اظهارکرد:  جایگاه و نقش روابط عمومی ها در ارزیابی و انعکاس فعالیت های دستگاه خود بی بدیل و تاثیر گذار است.

وی افزود: روابط عمومی به عنوان مهمترین رکن اجرایی هر دستگاه محسوب میشود که حلقه واسط ارتباطات درون و برون سازمانی و انتقال دهنده مهمترین مسائل ومشکلات مردم و استان  به مسئولین می باشد ، در حقیقت روابط عمومی ها  چشم بینای سازمانها و دستگاهها می باشند .

رئیس شورای قضایی استان زنجان بر ضرورت خلاقیت و نوآوری، آشنایی با ایده های جدید دراطلاع رسانی بموقع، استفاده از ظرفیت های رسانه های استان  در اطلاع رسانی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی ادامه داد:روابط عمومی بایستی ارتباط دوسویه مناسبی با صدا و سیما، رسانه ها، خبرگزاریها داشته باشد، چرا که مردم باید از فعالیت ها و اقدامات دستگاهها اطلاع داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: هنر روابط عمومی این است که اقدامات دستگاه را طوری به منصه ظهور برساند که  برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

وی  تصریح کرد: با همه اقدامات خوب و اثر گذار در روابط عمومی دادگستری استان انتظار ارتقاء اقدامات و بهره گیری از متد های نوین در اطلاع رسانی و همچنین ارتباط تنگاتنگ با رسانها در سال جدید تاکید کرد.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل دادگستری استان زنجانروابط عمومی
sedayezanjannews.ir/nx2121


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»