کد خبر: 2133
1399/02/27 - 16:47


در پی اعلام آمادگی شورا و شهرداری برای اتمام پروژه سبزه‌میدان تا پایان امسال؛

راشاد: منتظر پاسخ دستگاه‌های اجرایی هستیم

از قرار معلوم مجموعه دولت پیشنهاد اتمام پروژه سبزه‌میدان تا پایان امسال را ....

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- از قرار معلوم مجموعه دولت پیشنهاد اتمام پروژه سبزه‌میدان تا پایان امسال را به شهرداری و شورا داده است که درعوض هزینه انجام پروژه را پرداخت کند حال این‌که چه میزان از هزینه را، جای سوال دارد.

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان در پاسخ به این سوال که آیا با اتمام پروژه سبزه‌میدان تا پایان امسال تمامی هزینه آن از سوی دولت پرداخت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده از سوی مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی استان از پروژه سبزه‌میدان این‌گونه مطرح کردند که بخشی از هزینه را دولت پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که در این بازدید موضوع اتمام پروژه تا پایان امسال مطرح شد که شورا و شهرداری نیز از آن استقبال کرد، افزود: آنان این‌گونه عنوان کردند که در صورت اتمام پروژه سبزه‌میدان تا پایان امسال بخشی از هزینه پروژه از سوی دولت پرداخت می‌شود.

رئیس شورای شهر شهر با بیان این‌که این موضوع به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و منتظر نظر نهایی آن‌ها هستیم، بیان کرد: دولت باید در کمک خود به سبزه‌میدان دورنمای پروژه را مد نظر داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کاهش مدت زمان انجام پروژه سبزه‌میدان تغییری در طرح و نقشه آن انجام می‌شود یا خیر، تصریح کرد: خیر نقشه و طرح پروژه هیچ تغییری نمی‌کند چرا که به طور یقین شهروندان خواهند دید که از سبزه‌میدان به عنوان یکی از زیباترین میادین کشور یاد می‌شود.

راشاد در واکنش به این موضوع که اگر امکان اتمام پروژه تا پایان امسال وجود داشت چرا برنامه زمانبندی آن را پیش از این 6 ماهه نخست سال 1400 در نظر گرفته بودند، یادآور شد: در حال حاضر پروژه در دو شیفت انجام می‌شود و قانوناً کارگران ساعت 6 عصر کار را تعطیل می‌کنند ولی در صورت اتمام آن تا پایان سال پروژه در شیفت شب نیز فعال می‌شود که تأمین ایمنی کارگران و غیره در این بحث مد نظر است./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشورای شهر زنجانشهرداری زنجانپروژه سبزه میدان
sedayezanjannews.ir/nx2133


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»