کد خبر: 2147
1399/02/28 - 11:12


هزینه هزار میلیاردی برای تملکات سبزه‌میدان

به گفته رئیس شورای شهر زنجان حدود هزار میلیارد تومان در طول سالیان مختلف برای تملکات پروژه سبزه‌میدان هزینه شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته رئیس شورای شهر زنجان حدود هزار میلیارد تومان در طول سالیان مختلف برای تملکات پروژه سبزه‌میدان هزینه شده است.

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان ضمن اشاره به میزان هزینه‌های صرف شده برای تملکات پروژه سبزه‌میدان اظهار کرد: در طول سالیان گذشته در حدود هزار میلیارد تومان به قیمت روز برای تملک پروژه سبزه‌میدان هزینه شده است.

وی با تأکید بر این‌که حجم تملکات پیش از شورای سوم چشم‌گیر نبود، خاطرنشان کرد: در شورای سوم و چهارم حجم تملکات پروژه سبزه‌میدان بالا بود و هزینه‌های زیادی توسط شهرداری انجام شد.

رئیس شورای شهر زنجان در ادامه افزود: در حال حاضر نیز تملکات در پروژه سبزه‌میدان ادامه داشته و در ضلع شمال شرقی پروژه چند پلاک باید تملک شود.

وی با تأکید بر این‌که در مجموع 12 پلاک در پروژه سبزه‌میدان باید تملک شود، بیان کرد: هزینه تملک این پلاک‌ها نیز در بودجه امسال شهرداری زنجان پیش‌بینی شده است.

راشاد با بیان این‌که پروژه سبزه ميدان كه در گذشته با نگاه صرف اقتصادی از طريق ايجاد مجتمع‌های تجاری بود در حال حاضر تبديل به رويكرد فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شده است، بیان کرد: به شهروندان قول می‌دهیم که این پروژه به یکی از زیباترین میدان‌های شهری در کشور تبدیل می‌شود.

گفتنی است پروژه سبزه میدان به عنوان یک پروژه مدیریت شهری از سال 92 کلید خورده است که در طول اجرا بدلیل مشکلات ایجاد شده روند عملیات اجرایی به کندی انجام شده است.

پيش از اين، طرح سبزه ميدان در مركزی‌ترين نقطه شهر زنجان، 6 بار شاهد كلنگ‌زنی در دولت‌ها و شهرداران مختلف بوده است./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشورای شهر زنجانشهرداری زنجانپروژه سبزه میدان
sedayezanjannews.ir/nx2147


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»