کد خبر: 2151
1399/02/28 - 12:24


برگزاری دوره‌های غیر حضوری مدیریت استرس کارکنان دادگستری

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش آگاهی کارکنان در خصوص منابع ایجاد کننده استرس و ....

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون منابع انسانی دادگستری کل استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش آگاهی کارکنان در خصوص منابع ایجاد کننده استرس و روشهای مختلف مقابله با آن برای 650 پرسنل قضایی و اداری استان زنجان به مدت  شانزده ساعت آموزش بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی، معاون منابع انسانی دادگستری کل استان زنجان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی کارکنان در ایام کرونا هم تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: ما با تمام توان دوره های آموزشی را برگزار خواهیم کرد که در همین راستا دوره های آموزشی بررسی تغییرات قوانین مرتبط با وظایف شغلی برای مدیران دفاتر ،کارشناسان حقوقی، تقریر نویسان و مسولین و مأمورین ابلاغ و اجرا تا پانزدهم خرداد ماه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

منصور مختاری گفت: در راستای افزایش آگاهی کارکنان در خصوص منابع ایجاد کننده استرس و روشهای مختلف مقابله با آن برای 650 پرسنل قضایی و اداری استان زنجان به مدت  شانزده ساعت آموزش بصورت مجازی برگزار شد.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای کلیه قضات و کارکنان را امری لازم و ضروری بیان کرد و ادامه داد: ارتقاء سطح علمی قضات و کارکنان برای ارائه خدمات بهتر وآگاهی بخشی کارکنان با آخرین تغییرات  قوانین حقوقی و قضایی هدف برگزاری این دوره‌ها است.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل دادگستری استان زنجانمعاونت منابع انسانیدوره‌های مدیریت استرس
sedayezanjannews.ir/nx2151


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»