کد خبر: 2152
1399/02/28 - 12:35


مساجد زنجان میزبان نماز عید فطر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری نماز عید فطر در زنجان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری نماز عید فطر در زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز عید فطر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به این‌که در ابلاغیه ستاد ملی کرونا تأکید شده است که نماز عید فطر نه در مصلی‌ها بلکه باید در محلات و مساجد برگزار شود، تصریح کرد: زنجان نیز تابع همین ابلاغیه است.

وی با بیان این‌که یک هزار و 400 باب مسجد در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: همه مساجد می‌توانند میزبان نماز عید فطر باشند، اما در مصلی‌ها نباید برگزار شود.

کرمی با اشاره به این‌که نماز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور بیماران و کودکان و رعایت فاصله تعیین شده برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین در مساجدی که فضای باز دارند، اولویت با فضای باز است.

وی تصریح کرد: طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا فاصله یک متر در بین نمازگزاران باید رعایت شود و با این شرایط هیچ مانعی برای برگزاری نماز عید فطر نداریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان شب قدر را تجربه خوبی برای برگزاری چنین مراسماتی عنوان کرد و افزود: با این تجربه نماز عید فطر نیز در مساجد برگزار و در جلسه استانی ساز و کار برگزاری آن مشخص می‌شود./ ا.ا

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل اوقاف و امور خیریه استاننماز عید فطر
sedayezanjannews.ir/nx2152


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»