کد خبر: 2207
1399/02/29 - 19:5


بهره‌مندی ۶ هزار نفر از آموزش‌های مجازی اوقاف

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های امسال اوقاف در فضای مجازی پیگیری شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های امسال اوقاف در فضای مجازی پیگیری شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به جایگزینی حضور مبلغان از بقاع متبرکه در فضای مجازی اظهار کرد: مبلغان در این عرصه هم پیشتاز بوده و عرصه جهاد فرهنگی را نیز خالی نگذاشتند و بر آن شدند محتوای سلامت معنوی را احیا کنند.

وی ادامه داد: این مبلغان در کنار کارشناسان فرهنگی اوقاف، اعضای خدوم هیئت‌امنا و مراکز افق امامزادگان در فضای مجازی و در کانال‌های منتسب به امامزادگان حضور داشته و به سوالات دینی و شرعی مردم پاسخ دادند.

کرمی با اشاره به این‌که در حال حاضر مبلغان، روحانیون، مداحان، جامعه قرآنی و بدنه‌های فعال مردمی در فضای مجازی در امامزادگان استان زنجان مشغول به تبلیغ هستند افزود: امسال بنا به شرایط موجود از بحث کرونا، تبلیغ دینی در ایام رمضان با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نیز اقدام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بهره‌مندی 6 هزار نفر از برنامه‌های اوقاف در شبکه‌های مجازی خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی در قالب مباحث دینی، فرهنگی، سوالات شرعی، مباحث مربوط به ماه مبارک رمضان و غیره بود.

وی با اشاره به اینکه حضور مبلغان در فضای مجازی در واقع یک نوع جهاد آنهم از نوع مجازی محسوب منی‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری بتوانیم از این ازمون نیز سربلند بیرون بیاییم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به سایر اقدامات اوقاف نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 7 هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجانآموزش مجازی
sedayezanjannews.ir/nx2207


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»