کد خبر: 2217
1399/02/30 - 11:1


اعلام شرایط ثبت نام مدارس شاهد استان در سال تحصیلی 1399-1400

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان: ثبت نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان با تشریح شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس شاهد گفت: ثبت نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد و متقاضیان می بایست از مراجعه حضوری به مدارس شاهد اجتناب نمایند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، حسین میرزایی رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل با بیان اینکه ثبت نام مدارس شاهد 1399- 1400 از اول خرداد آغاز می شود، گفت: ثبت نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد و متقاضیان می بایست از مراجعه حضوری به مدارس شاهد اجتناب نمایند.

وی با بیان این که ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1399-1400 در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی صورت می گیرد، افزود: متقاضیان می توانند با ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir  و با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه و تکمیل فرم امتیاز بندی پیش ثبت نام خود را انجام داده وکد رهگیری دریافت نمایند.

میرزایی تصریح کرد: مدارس شاهد بعد از پایان مرحله پیش ثبت نام متقاضیانی که مطابق ضوابط و امتیاز مکتسبه در لیست پذیرش مدارس قرار می گیرند، از اولیا برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه دعوت خواهند کرد.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران در خصوص زمان ثبت نام گفت: پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا 17 خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه ) از اول تیرماه لغایت 14 تیرماه و همچنین پیش ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه ) از 5 تیر آغاز وتا 21 تیر انجام خواهد شد.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل آموزش و پرورش استان زنجاناداره شاهد و ایثارگرانثبت نام مدارس شاهد
sedayezanjannews.ir/nx2217


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»