کد خبر: 2228
1399/02/30 - 14:13


زنجانی‌ها عادت دارند؛

یوترن بمان زیر پایت علف سبز شود

سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری زنجان: تا زمانی که بدهی این پروژه برطرف نشود پیمانکار تمایلی به تکمیل یوترن پل امام حسن مجتبی ندارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه پل امام حسن مجتبی(ع) حدود 17 میلیارد تومان بدهی به بار آورده است، گفت: تا زمانی که بدهی این پروژه برطرف نشود پیمانکار تمایلی به تکمیل یوترن پل امام حسن مجتبی ندارد.

سعید عباسی در گفتگو با صدای زنجان با بیان اینکه پروژه پل امام حسن مجتبی(ع) از نظر مال دچار مشکلاتی شده است، اظهار کرد: شهردار وقت حدود 17 میلیارد تومان به پیمانکار پروژه پل امام حسن مجتبی(ع) بدهی دارد که تا تسویه نشود پیمارنکار حاضر به ساخت و تکمیل پروژه یوترن ندارد.

به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان از شهرکهای اقماری از قبیل گلشهر کاظمیه، اندیشه به سمت میدان بسیج و کاهش اتلاف وقت مردم ، یوترن غیرهم سطح کمربندی شمالی در کنار پل امام حسن مجتبی(ع) در نظر گرفته گرفته شده  بود که هم اکنون به گفته وی، این یوترن با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی نیمه کاره رها شده است.

سرپرست معاونت امور زیر بنایی شهرداری زنجان پروژه ساخت یوترن را به پل سیدالشهدا تشبیه کرد و گفت: پل سید الشهدا (ع) نیز از زمان مدیران قبل بدهی داشت و تامین اعتبار لازم سبب طولانی شدن پروژه شد و هم اکنون نیز مذاکراتی که با شورای فنی و کمیته نظارت و پیمان سازمان مدیریت برنامه ریزی استان انجام شده که امیدواریم نتایجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پل امام حسن مجتبی توسط شهردار سابق افتتاح شد، تصریح کرد: شهردار وقت وعده­هایی به پیمانکار این پروژه داده بود که محقق نشده و هم اکنون نیز پیمانکار ادعای طلب 17 میلیاردی از شهرداری زنجان دارد.

عباسی بر این باور است: طول این یوترن با پل امام حسن مجتبی(ع) برابر بوده و با قوسی که دارد پیچیده­تر از این پل است و هم اکنون نیز برای تکمیل آن علاوه بر تامین طلب پیمانکار میبایست برای برطرف نمودن معارض و تملکات اعتباراتی در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل پروژه یوترن موانع زیادی وجود دارد،  ابراز کرد: در حال حاضر اعضای جدید شورای شهر و شهردار زنجان این پروژه را دستور کار خود دارند و در صدد برطرف نمودن موانع آن هستند./ ز.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشهرداری زنجانمعاونت امور زیربناییپل امام حسن مجتبی (ع)
sedayezanjannews.ir/nx2228


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»