کد خبر: 2439
1399/03/11 - 19:41


فرماندار شهرستان طارم:

بابت جاده‌های روستایی بی‌تفاوت نیستیم

ستار صفری تاکید کرد: ما به هیچ عنوان نسبت به اوضاع و شرایط زندگی اهالی سرخ‌آباد و سایر روستاها که وضعیت راه‌ها و مسیرهای منتهی به آن‌ها مطلوب نیست، بی‌تفاوت نبوده‌ایم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عملیات آسفالت‌ریزی در ۸ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان طارم در راستای طرح جابر اجرا می‌شود.

فرماندار طارم با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در راستای تحقق شعار امسال، ۸ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان در قالب طرح جابر آسفالت‌ریزی می‌شود.

ستار صفری با اشاره به محدودیت در منابع دولتی و وضعیت راه‌های روستایی طارم از جمله سرخ‌آباد و زرده تاکید کرد: ما به هیچ عنوان نسبت به اوضاع و شرایط زندگی اهالی سرخ‌آباد و سایر روستاها که وضعیت راه‌ها و مسیرهای منتهی به آن‌ها مطلوب نیست، بی‌تفاوت نبوده‌ایم. روکش آسفالت مناسب یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرستان طارم است. در این مدت هم به دغدغه‌های اهالی سرخ‌آباد توجه شده و عملیات اصلاح مسیر را حدود سه سال قبل از طریق حاشیه رودخانه قزل‌اوزن اجرایی شده است. مسیر قبلی با کوچکترین بارش برف و باران بسته‌ می‌شد. قبول می‌کنیم که راه جدید طولانی است اما برف‌گیر نیست، نیازمند بهسازی و روکش آسفالت است. این مهم نیز جزو پروژه‌های مهم طارم جهت اجرا است.

فرماندار طارم با بیان اینکه بهمن‌ماه سال 97 مصادف با دهه فجر حدود هفت پروژه را استارت زدیم که با اولویت‌بندی اداره راه و شهرسازی اجرا کند اما به دلیل انتقال ساخت راه روستایی از راه و شهرسازی به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای آن وقفه‌ به وجود آمد، تصریح کرد: پیگیری، حق مردم است، دولت هم در حد بضاعتش کمر همت برای خدمت به مردم بسته است، طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان ۱۴۰۰ اکثریت مردم یعنی نزدیک به ۹۹ درصد ساکنان شهرستان از راه روستایی مناسب بهره‌مند می‌شوند.

صفری ضمن تاکید بر لزوم بهره‌مندی از پتانسیل تشکل‌های مردمی در مسیر آبادانی طارم ابراز کرد: ضروری است تا از تمامی ظرفیت‌های شهرستان اعم از مشارکت مردمی، خیرین و همکاری‌های بین بخشی برای بهسازی و زیرسازی راه‌های روستایی که امکان آسفالت‌ریزی دارند استفاده کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت در شهرستان بهره ببریم.

فرماندار طارم ادامه داد: مقرر شده تا از محل ظرفیت ایجاد شده، ۳ کیلومتر از راه روستای زرده، ۵ کیلومتر راه روستای کلوج‌آباد و ۳ کیلومتر راه روستای سرخ آباد آسفالت ریزی شود./ ۹۴۱

انتهای پیام 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفرماندار طارمراه های روستایی طارمستار صفری
sedayezanjannews.ir/nx2439


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»