کد خبر: 3461
1399/03/13 - 19:29


گروه‌های کوهنوردی بدون مجوز، حق فعالیت ندارند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در واکنش به فعالیت گروه‌های کوهنوری و طبیعت‌گردی فاقد مجوز، عواقب و خطرات حضور در این تیم‌ها را یادآور شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در واکنش به فعالیت گروه‌های کوهنوری و طبیعت‌گردی فاقد مجوز، عواقب و خطرات حضور در این تیم‌ها را یادآور شد و به خانواده‌ها توصیه کرد تا برای حفظ جان و جلوگیری از بروز حادثه احتمالی به عزیزانشان در تورهای کوهنوردی و طبیعت‌گردی فاقد مجوز شرکت نکنند.

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت چند گروه محدود کوهنوردی دارای مجوز رسمی در زنجان در مورد بی‌توجهی گروه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی به عدم فعالیت با وجود تاکید مسئولان ذیربط در ایام کرونایی اظهار کرد: این مورد مربوط به گروه‌های کوهنوردی فاقد مجوز بوده است و تمامی گروه‌های کوهنوردی دارای مجوز استان که تعداد آن‌ها محدود هم هست در این ایام تعطیل بوده و هیچ توری برگزار نکرده‌اند.

حمزه‌پور در واکنش به فعالیت گروه‌های کوهنوری و طبیعت‌گردی فاقد مجوز، عواقب و خطرات حضور در این تیم‌ها را یادآور شد و به خانواده‌ها توصیه کرد تا برای حفظ جان و جلوگیری از بروز حادثه احتمالی به عزیزانشان در تورهای کوهنوردی و طبیعت‌گردی فاقد مجوز شرکت نکنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های کوهنوردی فاقد مجوز حق فعالیت ندارند، تاکید کرد که در صورت بروز هر گونه مشکلی در این تورها، اداره کل ورزش و جوانان هیچ مسئولیتی در قبال افراد ندارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به صدور دستور فعالیت گروه‌های ورزشی در تمامی رشته‌ها در استان‌های زرد تصریح کرد: بر این اساس، فعالیت تمامی رشته‌های ورزشی به جز رشته‌های رزمی  برخوردی و استخرهای سرپوشیده در زنجان بلامانع است./941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانکوهنوردیگروه های کوهنوردی بدون مجوزمحمدعلی حمزه‌پور
sedayezanjannews.ir/nx3461


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»