کد خبر: 3532
1399/03/21 - 12:35


برگزاری دوره های آموزشی نیمه‌تمام اداره‌ کل فنی‌وحرفه ای استان

محمدرضا انصاری با ابراز اینکه دوره های آموزشی سال گذشته به دلیل شیوع کرونا ویروس نا تمام مانده بود هم اکنون در حال برگزاری است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- محمدرضا انصاری با ابراز اینکه دوره­های آموزشی سال گذشته به دلیل شیوع کرونا ویروس نا تمام مانده بود هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: دوره­های آموزشی امسال نیز به دلیل کرونا هنوز شروع نشده و در حال برنامه ریزی و آماده‌سازی کارگاه‌ها جهت شروع دوره‌ها با توجه به پروتکل‌های اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله متناسب با نیاز بازارکار و بر اساس سند توسعه مهارت که با رویکرد محلی و منطقه‌ای تنظیم گردیده و نیز طرح دینامیک کسب و کار اشتغال(طرح تکاپو) و نیازسنجی­ها انجام شده، دوره ­های جدیدی به رشته‌های آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه­ای استان افزوده می‌شود.

مدیرکل اداره فنی و حرفه­ای استان با اشاره به دوره­های آموزشی اداره‌ کل فنی و حرفه­ای استان افزود: امسال در مراکز شهرستان زنجان، دوره­ های آموزشی صنایع ساختمان، صنایع خودرو، تراشکاری، فرزکاری، مکانیک، تاسیسات، صنایع چوب، برق، جوشکاری و بازرسی جوش، کشاورزی، الکترونیک، PLC، فناوری اطلاعات IT، ماشین‌آلات کشاورزی، ارائه می‌شود.

انصاری با اشاره به دوره­های آموزشی در مراکز خواهران، خاطر نشان کرد: در مرکز فنی و حرفه­ای الزهرا(س) دوره­های صنایع پوشاک، صنایع چوب، معماری، هنرهای تزئینی، فرش، صنایع چرم، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و تزئینی، دوخت‌های سنتی، صنایع بافتنی، طلا و جواهر سازی به خواهران برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر شهر زنجان دوره­های آموزشی جدیدی به مراکز فنی و حرفه­ای دیگر شهرستان‌های استان نیز افزوده شده است.

انتهای پیام/943

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفنی و حرفه ای زنجانمحمدرضا انصاریدوره های فنی و حرفه ای
sedayezanjannews.ir/nx3532


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»