کد خبر: 360
1396/09/26 - 19:46


پیشکسوت تکواندوی زنجان:

تغییر ریاست فدراسیون تکواندو ضروری است

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای زنجان- پیشکسوت تکواندو زنجان شرایط کنونی این رشته رزمی را در کشور حساس دانست و گفت: تا زمانی که تغییر در ریاست فدراسیون تکواندو اتفاق نیفتد، شرایط به این روال ادامه خواهد یافت و روز به روز این رشته رزمی کشورمان در سطح جهانی افول خواهد کرد.

احمد عطایی در این باره افزود: این در شرایطی است که رئیس فدراسیون باید در مدیریت تیم های ملی ایفای نقش کند و نباید در امور تمرین این تیم ها دخالت کند.

به گفته وی، آشتی ملی برای خانواده تکواندو ایران در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید وزیر ورزش تغییر را پیشه راه سازد تا تمامی معادلات به نفع تکواندو ایران رقم بخورد.

عطایی با اشاره به روزهای پرفروغ تکواندو کشورمان در سال های نه چندان دور بیان کرد: اعضای مجمع در انتخابات پیش رو نباید احساسی تصمیم بگیرند و باید به دور از تمرکز روی یک فرد خاص آینده این رشته رزمی را برای رسیدن به جایگاه واقعی مدنظر قرار دهند.

پیشکسوت نام آشنای تکواندو زنجان با تاکید بر کسب نتایج درخشان تیم ملی تکواندو در رقابت های مختلف ادامه داد: تغییر راه رشد تکواندو کشورمان را هموار خواهد کرد و اعتقاد دارم برای رسیدن به روزهای اوج شرط اصلی حاکم شدن مدیریت جدید است.

عطایی با یادی از «مختار کلانتری»، چهره نام آشنای تکواندو ایران در دوره های گذشته به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون تکواندو افزود: این چهره سرشناس تکواندو کشور به دلیل نفوذ و جایگاهی که دارد، می تواند تکواندو ایران را در مسیر موفقیت روز افزون قرار دهد. کلانتری با ارائه برنامه های اصولی و مدون در کنار مدیریت و برنامه ریزی می تواند تکواندو را از بحران کنونی خارج کند.

وی کسب نتایج ضعیف تیم ملی در طی سال های گذشته را یادآور شد و گفت: از همه خانواده تکواندو کشورمان می خواهم، از کلانتری در انتخابات پیش رو حمایت کنند؛ چرا که ورود ایشان نیز برای عرصه انتخابات برای وزارتخانه نیز مهم است.

عطایی توصیه کرد؛ برای اینکه شائبه ای پیش نیاید، در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو حضور شخص وزیر به جای آقای داورزنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

# تکواندو؛ فدراسیون؛ پیشکسوت

 

اقدام کننده: روزنامه صدای زنجان

sedayezanjannews.ir/nx360


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»