کد خبر: 3884
1399/05/09 - 11:35


هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری:

رعایت نکنند تعطیل می‌کنیم

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه نگران اصلی ما تجمع مردم در پاساژها است، گفت: در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، این مجتمع‌های تجاری در زنجان تعطیل خواهند شد.

رضا عسگری با اشاره به وضعیت قرمز و رو به هشدار شهرستان، اظهار داشت: در هفته جاری تعدادی از شعبات بانکی شهر زنجان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر دریافت کرده و سه شعبه هم تعطیل شدند.

وی با اشاره به اینکه تجمع مردم در پاساژها و مجتمع‌های تجاری از جمله نگرانی‌های ما در شهر زنجان است، گفت: به مسئولان بهداشتی این مجوز داده شده تا در صورت عدم رعایت پروتکلها توسط اصناف یا مشتریان و در صورت صلاحدید این مراکز تعطیل شوند.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در حوزه ناوگان عمومی و تاکسیرانی نگرانی زیادی در رابطه با شیوع ویروس کرونا وجود دارد، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها، برای رانندگان وسیله عمومی جریمه 500 هزار تومانی توسط پلیس راهور اعمال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از بسیاری از مراسم‌های ترحیم یا عروسی جلوگیری شده و یا لغو شده است، افزود: همه باید ضوابط را رعایت کنند و در این راستا با کسی تعارفی نخواهیم داشت.

عسگری با اشاره به دستور دادستان استان برای رسیدگی به پرونده‌های متخلفان در زمینه مقابله با کرونا، بیان داشت: به منظور رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها شعبه ویژه‌ای در نظر گرفته شده و نخستین تشکیل پرونده‌ها از روستاها آغاز شد.

وی عنوان کرد: در هفته گذشته مراسم ترحیمی در یکی از روستاها برگزار شده که با متولیان و مسئولان روستا برخورد قضایی شده است.

فرماندار شهرستان زنجان بزرگ‌ترین نگرانی را در زمینه انتشار ویروس کرونا، حاشیه شهرها و روستاها عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از ماسک در این مناطق بسیار پایین است که موجب نگرانی مسئولان بهداشتی است./تسنیم/

انتهای پیام


صدای زنجانکرونافرماندار زنجانرعایت پروتکل‎های بهداشتی
sedayezanjannews.ir/nx3884


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»