کد خبر: 3980
1399/05/15 - 12:2


مراسم روز خبرنگار زنجان، با 2 هفته تأخیر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آثار جشنواره مطبوعات در مرحله داوری است، به همین خاطر جشن روز خبرنگار با تأخیر برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آثار جشنواره مطبوعات در مرحله داوری است، به همین خاطر جشن روز خبرنگار با تأخیر برگزار می‌شود.

محمود علیمحمدی اظهار کرد: ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: خانه مطبوعات به عنوان مجری برگزاری این جشنواره شناخته می‌شود و در واقع این جشنواره هر ساله با حمایت‌هایی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌کند، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره در واقع ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های مطبوعات استان است، اضافه کرد: امسال 263 اثر به دبیرخانه رسیده است.

علیمحمدی ادامه داد: از این تعداد 27 اثر در بخش خبر، 64 اثر در بخش گزارش، 14 اثر در بخش عکس، 31 اثر در بخش مصاحبه، 19 اثر صفحه‌آرایی، 59 مقاله و یادداشت، 47 اثر در بخش تیتر، چهار اثر طنز مکتوب و کاریکاتور نیز اثری نرسیده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به اینکه آثار جشنواره مطبوعات در مرحله داوری است، از همین رو جشن روز خبرنگار با تاخیر برگزار می‌شود و قطعا این جمعه برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: هر زمان که آثار داوری شده و نتیجه به دست ارشاد برسد، مراسم اختتامیه آنهم در فضای مجازی برگزار خواهد شد که احتمالا این زمان آخر مردادماه باشد.

علیمحمدی تصریح کرد: جشن روز خبرنگار به صورت برنامه لایو برگزار می‌شود که در این راستا استودیو برای کار هم پیش‌بینی شده است و قطعا برنامه حضوری برگزار نخواهد شد./فارس/

انتهای پیام


صدای زنجانمراسم روز خبرنگار زنجانجشنواره مطبوعات
sedayezanjannews.ir/nx3980


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»