کد خبر: 4019
1399/05/20 - 11:49


امام جمعه زنجان:

موج سوم کرونا را با حضور فعال رسانه‌ها به بهترین شکل پشت سر می‌گذاریم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان گفت: با حضور رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه می‌توانیم موج سوم کرونا را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان گفت: با حضور رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه می‌توانیم موج سوم کرونا را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

به مناسبت روز خبرنگار، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله خاتمی با تبریک عید ولایت و امامت و روز خبرنگار به فعالان رسانه‌ای استان، مسئله آگاهی مردم را  یکی از رسالت‌های انبیا عنوان کرد.

امام جمعه زنجان با بیان این که پایه ادیان الهی بالا بردن آگاهی و معرفت مردم بوده است، اظهار کرد: پنج آیه سوره علق مبارزه با جهل است و ماموریت پیامبر اکرم در شبه جزیره عربستان آن روز، تعلیم و تعلم و مبارزه با جهل بود.

وی افزود: «علم الانسان ما لم یعلم» پایه ایجاد معرفت و بالابردن آگاهی در جامعه و مبارزه با جهل است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در شرایط جهانی امروز که دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده، عقب ماندن از غافله علم و آگاهی و دانایی بدترین شکل حیات انسان‌هاست.

آیت‌الله خاتمی به حضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان در شرایط فعلی و روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: درخشان‌ترین فصل عمر مجموعه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی مربوط به همین ایام است و این فصل در تاریخ دوران رسانه‌ها درخشان خواهد بود و برجستگی خاصی را در انجام رسالت آگاه‌سازی خواهد داشت.

وی افزود: با حضور رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه می‌توانیم موج سوم کرونا را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

نماینده رهبری در استان زنجان، سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم را از خصیصه‌های خوب اصحاب رسانه استان دانست و گفت: رسانه‌های استان دنبال ماجراجویی نبوده‌اند.

آیت‌الله خاتمی افزود: اصحاب رسانه استان با مشکلات زیادی که دارند، رسالت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و بالابردن آگاهی‌های جامعه را به خوبی انجام می‌دهند که قابل تقدیر است.

در آغاز این دیدار حسین نجاری رئیس هیأت مدیره و یوسف ناصری مدیرعامل  خانه مطبوعات استان زنجان، گزارشی از تاریخ فعالیت مطبوعات در استان، مشکلات فعالان رسانه‌ای، وضعیت رسانه‌های استان و خانه مطبوعات ارائه کردند.

انتهای پیام


صدای زنجانموج سوم کروناامام جمعه زنجانحضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان
sedayezanjannews.ir/nx4019


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»