کد خبر: 4100
1399/05/27 - 12:2


استاندار زنجان:

تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در استان زنجان آغاز شد

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در تأمین مواد اولیه تولید ماسک مشکلی ندارد، گفت: از دیروز ۲۶ مردادماه تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در استان آغاز شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در تأمین مواد اولیه تولید ماسک مشکلی ندارد، گفت: از دیروز ۲۶ مردادماه تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در استان آغاز شد.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه این استان در زمینه تولید ماسک مشکلی ندارد، گفت: از ۲۶ مردادماه تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در استان آغاز شده و علاوه بر توزیع در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عرضه مواد بهداشتی و در تعاون روستایی استان هم توزیع خواهد شد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه این استان در تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده خودکفا شده و به سایر استان‌ها هم ارسال می‌شود، گفت: باید ماسک سه لایه به وفور در اختیار کادر درمانی و مردم قرار بگیرد.

حقیقی با بیان اینکه در استان مجوز به سه واحد تولیدی برای تولید ماسک سه لایه داده شده است، افزود: فعالیت این واحدها در استان آغاز شده است.

وی ابراز داشت: بیش از ۹۰ درصد زنجانی‌هابرای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا ماسک استفاده می‌کنند ولی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا باید توجه بیشتر برای استفاده از ماسک در استان شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه شهروندان زنجانی در خصوص برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم با جمعیت شلوغ جلوگیری کنند، افزود: رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در مکان‌های سرپوشیده از سوی مردم از عوامل افزایش شمار مبتلایان به کووید- ۱۹ در بخش‌های سرپایی و بستری است.

حقیقی یاد آورشد: استان زنجان در بحث طرح غربالگری کرونا استان پیشقدم است و یکی از اقدامات مهمی که در استان آغاز شده بحث آزمایش تست کرونا به صورت سرپایی است./مهر/

انتهای پیام


صدای زنجانتولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسکاستاندار زنجانفتح الله حقیقی
sedayezanjannews.ir/nx4100


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»