کد خبر: 4118
1399/05/29 - 13:11


مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان عنوان کرد:

کسب کم‌ترین امتیاز از سوی پاساژها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: پاساژها با ۵۰ درصد و دفاتر پیشخوان دولت با ۵۵ درصد، پایین‌ترین نمره رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این استان گرفته‌اند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: پاساژها با ۵۰ درصد و دفاتر پیشخوان دولت با ۵۵ درصد، پایین‌ترین نمره رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این استان گرفته‌اند.

حسن مظفری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، با بیان اینکه از ۱۲۵۲ اماکن عمومی استان بازدید شده است، اظهار کرد: ۸۴ درصد اماکن عمومی بهداشت و حفاظت فردی را رعایت می‌کردند، ۶۷ درصد اماکن عمومی دارای کارتخوان هستند، ۸۲ درصد اماکن عمومی پروتکل‌های بهداشتی گندزدایی را رعایت می‌کنند و ۱۳ مورد از اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شده و پلمب شده‌اند، قابل ذکر است ۳۰۱ مورد بازدید مشترک از اماکن عمومی با سایر دستگاه‌های استان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه از ۳۲۲۸ مورد از مراکز تهیه، طبخ و توزیع موادغذایی استان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید شده است، افزود: ۹۳ درصد این مراکز دارای کارتخوان، ۸۷ درصد پروتکل گندزدایی، ۸۸ درصد بهداشت حفاظت فردی را رعایت می‌کردند و ۱۹ مرکز تهیه، طبخ و توزیع موادغذایی به مراجع قضایی معرفی شده و پلمب شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه از ۳۱۰ مورد از ادارات و سازمان‌های بازدید شده در زنجان، ۷۴ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند، تصریح کرد: از ۱۴ واحد از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ بازدید شده تنها ۶۴ درصد این دفاتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند و از ۲۹ دفتر پیشخوان دولت بازدید شده تنها ۵۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان با بیان اینکه فقط درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پاساژها و دفاتر پیشخوان در استان زنجان پایین است که از لحاظ میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور حدود ۲ برابر بالاتر هستیم، ادامه داد: از ۲۰۰ مورد اماکن متبرکه و مساجد بازدید شده و ۷۷ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

مظفری از ۳۷۷ نانوایی زنجان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید شده که ۷۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند، اظهار کرد: از ۱۴۲ رستوران بازدید شده در زنجان، ۹۴ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ۶ مورد بازدید از هتل‌ها و مراکز اقامتی زنجان، صد درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

وی با اشاره به بازدید از ۴۶ بیمارستان زنجان که ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند، افزود: از ۴۷ مورد داروخانه زنجان تنها ۶۷ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و ۶۱ درصد مطب‌ها پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار داده‌اند و طی بازدید از ۴۶ دفتر خدمات بیمه‌ای ۷۸ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

این مسئول با بیان اینکه از ۱۵۱ آرامستان بازدید شده در زنجان ۷۸ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند، تصریح کرد: از ۲۲ پاساژ بازدید شده تنها ۵۰ درصد آنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند./ایسنا/

انتهای پیام


صدای زنجانرعایت پروتکل‌های بهداشتیمدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجانستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا
sedayezanjannews.ir/nx4118


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»