کد خبر: 4127
1399/05/29 - 23:58


استاندار زنجان گفت:

توفیقات مبارزه با کرونا مرهون انعکاس خالصانه اصحاب رسانه است

خوشبختانه با همراهی اصحاب رسانه توانستیم در زمینه مبارزه و پیشگیری از کروناویروس به توفیقات قابل قبولی برسیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان با اشاره به انجام ۱۰۰درصدی سه مرحله غربالگری گفت: توفیقات زنجان در عرصه مبارزه با کرونا  مرهون انعکاس خالصانه اصحاب رسانه است.

فتح‌اله حقیقی، استاندار زنجان عصر امروز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تاکید بر لزوم‌ تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: امیدوارم همه ما عاشق کارمان باشیم و مسیر خدمت به مردم‌. عاشقانه کار کنیم. اگر چنین اتفاقی بیفتد زمینه رشد و تعالی خود و جامعه را فراهم‌کرده‌ایم.

حقیقی رسانه‌ها را رابط بین مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام ‌کرد و گفت: اگر مدیران عاشق کارشان باشند، کار برایشان عادی نباشد، برای خدمت به مردم، شفاف بوده و عملکرد دستگاه محل خدمت خود را از طریق خبرنگاران در سطح عموم منعکس می‌کند.

وی با اشاره به ثبت یک هزار فرد کرونایی در نقاهتگاه و جلوگیری از بستری شدن آنها در بیمارستان‌ها ابراز کرد: خوشبختانه با همراهی اصحاب رسانه توانستیم در زمینه مبارزه و پیشگیری از کروناویروس به توفیقات قابل قبولی برسیم.

استاندار زنجان با اشاره به انجام‌۱۰۰ درصدی سه مرحله غربالگری در استان تاکید کرد: معتقدیم بدون رسانه، این پیشرفت‌ حاصل نمی‌شد و اگر رسانه‌ها نبودند قطعا موفق نمی‌شدیم.

استاندار زنجان با اشاره به فعالیت ۱۰۹ مدیر زن در بدنه دستگاه‌های اجرایی استان به تحت آموزش قرار گرفتن ۱۰۴ مدیر جوان‌ در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از قرارگیری این افراد منتخب در کنار مدیران ‌مجرب استان تا هفته دولت خبر داد./ ۹۴۱

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستاندار زنجانفتح‍اله حقیقیروز خبرنگار
sedayezanjannews.ir/nx4127


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»