کد خبر: 4203
1399/06/15 - 12:50


۵۸ باشگاه ورزشی زنجان تسهیلات بانکی دریافت کردند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۵۸ باشگاه ورزشی این استان که به علت شیوع ویروس کرونا، متحمل ضرر و زیان شده بودند، تسهیلات بانکی دریافت کردند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۵۸ باشگاه ورزشی این استان که به علت شیوع ویروس کرونا، متحمل ضرر و زیان شده بودند، تسهیلات بانکی دریافت کردند.

محمدعلی حمزه پور افزود: پرونده درخواست تسهیلات بانکی ۱۴۵ باشگاه دیگر نیز از سوی کارشناسان بانک های عامل به منظور پرداخت وجه، در حال بررسی است.

 وی، مجموع درخواست کنندگان تسهیلات بانکی فعالان در عرصه باشگاه ها اعم از مدیر، مربی و دیگر کارکنان را ۲۲۷ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تسهیلات درخواستی برای این تعداد باشگاه ورزشی (۱۹۳ باشگاه) در مجموع ۱۶ میلیارد ریال است.

حمزه پور،  مجموع پرداختی بانک‌های عامل به ۵۸  باشگاه ورزشی این استان را ۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغ تسهیلات در نظرگرفته شده به افراد مورد نظر  متغیر است بطوریکه به باشگاهداران مبلغ ۱۶ میلیون تومان و مربیان و کارکنان باشگاه ها نیز ۶ یا هشت میلیون تومان پرداخت می شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان،  تعداد باشگاه های ورزشی دارای مجوز این استان اعم از دولتی و خصوصی را ۳۵۷ باب ذکر کرد و گفت: با شیوع بیماری ویروس کرونا، باشگاه‌های ورزشی این استان به خاطر تعطیلی، تاکنون بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خسارت دیده‌اند.

حمزه پور، تصریح کرد: ره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۲ ماه است که سامانه کارا فعال شده است و هنوز باز است و جاماندگان می توانند با استفاده از فرصت پیش روی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که دارای کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی هستند تا پانزدهم و افراد فاقد کد کارگاهی بیمه نیز تا پایان شهریور ماه فرصت ثبت نام برای دریافت تسهیلات بانکی در نظرگرفته شده را دارند.

از پنجم اسفند ماه پارسال (سال ۹۸) نیز به مدت قریب سه ماه فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده‌ها، ممنوع اعلام شد و پس از مدتی بازگشایی، مجدد از ۱۶ تیر ماه به خاطر شیوع ویروس و برای پیشگیری از ابتلا افراد به این بیماری منحوس (پنج هفته متوالی) به حالت تعطیل درآمدند./ایرنا/

انتهای پیام


صدای زنجانتسهیلات بانکی کروناییمحمدعلی حمزه پور
sedayezanjannews.ir/nx4203


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»