کد خبر: 4219
1399/06/19 - 10:55


نماینده ولی‌فقیه در استان:

نیازمند همدلی و همبستگی هستیم

شرایط امروز جامعه شرایط ویژه است اگر چه در طی 42 سال گذشته بحران‌های سنگینی را پشت سرگذاشته‌ایم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: با همدلی و همبستگی خدمتگزاران نظام اسلامی از این پیچ تاریخی به مدد خداوند متعال عبور می‌کنیم.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور وزیر ارتباطات، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: «شانیت ما خدمت به ملت است و ولی نعمت ما هم مردم هستند.»

وی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه شرایط ویژه است اگر چه در طی 42 سال گذشته بحران‌های سنگینی را پشت سرگذاشته‌ایم، افزود: این بار با همدلی و همبستگی از این پیچ تاریخی به مدد خداوند متعال و هماهنگی و همدلی خدمتگزاران نظام اسلامی عبور می‌کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به روایتی از امام حسین(ع)، گفت: در این روایات آمده است، احتیاجات مردم به شما نعمتهای خداوند است و این نعمت‌ها نباید شما را ملول و خسته کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: در استان زنجان همدلی مطلوبی برای اجرای فعالیت‌ها بوده و این شهر به عنوان شهر پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل مشهور است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به برگزاری متفاوت یوم‌العباس زنجانی‌ها در ماه محرم امسال، گفت: اگر امسال یوم‌العباس در زنجان برگزار می‌شد، خیلی جاها نمی‌شد از برگزاری مراسم‌ها جلوگیری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به عقب ماندگی‌های پوشش دیجیتال در برخی مناطق استان زنجان، گفت: عدم پوشش شبکه در بخش‌های روستایی نسبت به میانگین کشوری کمتر است.

مصطفی طاهری ادامه داد: در حد وزارتخانه‌ها در خصوص شبکه ملی اطلاعات پیگیری می‌شود اما ضروری است در استان‌ها نیز زیرساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک فراهم شود.

وی افزود: ضروری است در بحث دیتا سنتر نیز سایتی هم در استان راه‌اندازی شود که به قطب برق و آی.تی شدن زنجان کمک می‌کند.

شاددل با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دولت از رشد 11درصدی اعتبار این پروژه‌ها نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیر حضوری به واسطه توسعه زیرساخت‌ها در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: اتصال مدارس به شبکه ملی و اختصاص خط فیبر نوری برای شهرستان طارم از جمله درخواست‌های استان زنجان محسوب می‌شود.

موج‌رسا

انتهای پیام


صدای زنجانشیخ علی خاتمیاما جمعه زنجانهمدلی
sedayezanjannews.ir/nx4219


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»