کد خبر: 8044
1400/07/19 - 21:1


نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

انتخاب محسن افشارچی به‌جا بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مسئولیت، میدان امتحان برای همگان است، گفت: به تعبیر یک استاد ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و قضاوت افکار عمومی قطعا در انتظار ماست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مسئولیت، میدان امتحان برای همگان است، گفت: به تعبیر یک استاد ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و قضاوت افکار عمومی قطعا در انتظار ماست.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دوشنبه 19 مهرماه در آئین تودیع و معارفه استاندار زنجان که در سالن همایش‌های روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی با حضور وحیدی، وزیر کشور در سالن همایش‌های روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی برگزار شد، با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم استان در ایام محرم اظهار کرد: رزمندگان استان پس از پایان دفاع مقدس حداقل هر ساله در منطقه شمالغرب اکثرا حضور داشته‌اند.

خاتمی با اشاره به اینکه زنجان دیار حکیمان و فقیهان و دیار غواصان دریادل است، گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و حضرت علی (ع) نیز فرموده‌اند که مسولیت‌ها میدان امتحان هستند و در این راه کسانی هستند که با شناخت وارد میدان شوند و مسولیت‌ها را بشناسند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت، میدان امتحان برای همگان است، تصریح کرد: به تعبیر یک استاد ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و قضاوت افکار عمومی قطعا در انتظار ماست.

وی ضمن تقدیر از حضور 3 ساله استاندار پیشین در استان و تلاش‌هایش برای توسعه استان برای استاندار جدید زنجان نیز آرزوی توفیق کرد و گفت: داشتن ریشه خانوادگی یکی از گزینه‌های مؤثر در انتخاب مدیران شایسته می‌تواند باشد و به نظرم انتخاب آقای محسن افشارچی به عنوان استاندار جدید به جا بوده است.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشیخ علی خاتمیاستاندار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8044


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»