کد خبر: 4268
1399/06/23 - 11:14


ابهام در حضور قایقرانان زنجان در اردوی تیم ملی

هیئت قایقرانی این استان باتوجه به شیوع ویروس کرونا، هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر حضور قایقرانان زنجان در اردوی تیم ملی رویینگ نگرفته است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رییس هیئت قایقرانی استان زنجان گفت: هیئت قایقرانی این استان باتوجه به شیوع ویروس کرونا، هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر حضور قایقرانان زنجان در اردوی تیم ملی رویینگ نگرفته است.

غفور حمیدی افزود: در حال حاضر با وجود ویروس کرونا و نگرانی از احتمال ابتلاء ورزشکاران به این بیماری منحوس و به منظور حفظ سلامت قایقرانان این استان، شرایط برای شرکت در این اردو مناسب نبوده و به صلاح نیست.

وی با بیان اینکه هیئت قایقرانی در صورت تصمیم به شرکت قایقرانان این استان در اردوی تیم ملی، نسبت به اطلاع رسانی اقدام خواهد کرد، اظهار داشت: هرچند به‌طور قطع و یقین اردوی تیم ملی قایقرانی رویینگ با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد اما با این حال هیات قایقرانی زنجان، خانواده‌ها و حتی قایقرانان نیز از بابت این بیماری، نگران هستند.

رییس هیئت قایقرانی استان زنجان گفت: این هیات حضور قایقرانان زنجانی در اردوی تیم ملی را به دقت بررسی می‌کند چراکه هیات در صورت اعزام قایقرانان زنجانی به این اردو و ابتلاء یکی از آنان به این بیماری، نمی‌تواند پاسخگو باشد. 

پس از درخواست این فدراسیون و اخذ مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی به استناد نامه وزارت بهداشت، رییس فدراسیون قایقرانی از برپایی اردوهای رشته‌های المپیکی قایقرانی از اواخر شهریورماه خبر داده و فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون قایقرانی، مجوز برپایی اردوهای ملی را صادر کرده است.

رییس فدراسیون قایقرانی نیز گفته است: با توجه به اینکه فاصله چندانی تا مسابقات انتخابی المپیک باقی نمانده و برخی قایقرانان نیز شرایط تمرین دور از اردو را نداشتند،  نامه‌ای به سرپست فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ارسال و درخواست کردیم اردوها را آغاز کنیم و قرار شد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمرینات ورزشکاران شروع شود.

علیرضا سهرابیان در خصوص برپایی اردوهای تیم ملی قایقرانی اظهار داشته است: با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی اردوها و مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله قرنطینه، انجام آزمایشات پی سی آر و با حداقل نفرات قابل اجرا است و فدراسیون نیز طبق همین بخشنامه عمل خواهد کرد. 

ایرنا

انتهای پیام


صدای زنجانهیئت قایقرانی زنجانغفور حمیدیکرونا
sedayezanjannews.ir/nx4268


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»