کد خبر: 4310
1399/06/25 - 18:42


کرونا، قاتل ۴۶۴ زنجانی

آمار ابتلای بیماران زنجانی مبتلا به کووید 19 را از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ۳ هزار و ۴۹۱ نفر نشان می‌دهد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- از زمان آغازشیوع ویروس کرونا تاکنون۴۶۴ نفر جان خود را به دلیل درگیر شدن با این ویروس در استان زنجان از دست داده‌اند که دو نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

روند شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه باز هم اوج گرفته، به طوری مسئولان امر خبر از شیوع موج سوم در برخی استان‌ها را حتی زودتر از موعد مقرر هم گزارش کرده‌اند.

در این بین وضعیت استان زنجان هم بعد از وضعیت غیر قابل پیش‌بینی تیرماه که بعد از تعطیلات میانه خردادماه اوج گرفت، همچنان به نحوی نیمه ثابت بود که از چند روز قبل گویا روند افزایشی آن آغاز شده است.

بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان را ۱۰ هزار و ۶۰۲ نفر نشان می‌دهد.

همین گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار ابتلای بیماران زنجانی مبتلا به کووید 19 را از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ۳ هزار و ۴۹۱ نفر نشان می‌دهد که بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۳ هزار ۳۱۱ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا ۴۶۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

بر اساس همین گزارش در حال حاضر ۳۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۱۴ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

فارس

انتهای پیام


صدای زنجانفوتی های کروناکرونا در زنجانعلوم پزشکی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4310


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»