کد خبر: 4384
1399/07/01 - 12:4


بسکتبالیست زنجانی لیگ برتر:

بسکتبالیست در زنجان، آینده‌ای ندارد

مهدی کریمی، بازیکن زنجانی تیم بسکتبال لیگ برتری گفت برای ۹۰ درصد جامعه بسکتبال زنجان ثابت شده که اگر در این شهر بمانند آینده‌ای ندارند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مهدی کریمی، بازیکن زنجانی تیم بسکتبال لیگ برتری با بیان اینکه برای ۹۰ درصد جامعه بسکتبال زنجان ثابت شده که اگر در این شهر بمانند آینده‌ای ندارند، تصریح می‌کند: در زنجان به ورزش بسکتبال از پایه تا رده جوانان اهمیت می‌دهند اما همین که ورزشکاران این حرفه مشتاق به رسیدن به سکوهای بالاتر هستند، مسئولان در همان نقطه عطف، دیگر کاری به کارش ندارند مگر اینکه، شخص برای رسیدن به هدفش به عنوان بازیکن در تیم‌های خارج از استان فعالیت کند.

کریمی با بیان اینکه زنجان از تیم مس کرمان کم ندارد به روزهای بهاری و سبز این ورزش طی سال‌های گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید: در سال‌های گذشته که زنجان دارای تیم لیگ برتری بسکتبال بود بیش از ۷ هزار تماشاچی داشت که با عشق بازیکنان را تشویق می‌کردند، همین موضوع سبب رشد بسکتبال در رده‌های پایه شده بود. من معتقدم تا وقتی در لیگ برتر تیم نداشته باشیم نمی‌توانیم در رده‌های بزرگسال پیشرفت قابل محسوسی کنیم.

کریمی که معتقد است مشکل بسکتبال زنجان نه به حوزه داوران ارتباط دارد و نه به مربیان این ورزش تاکید می‌کند: ریل‌گذاری در بسکتبال زنجان درست است، مسئولان باید برای جذب اسپانسر و تشکیل تیم منسجم و یک‌دست بسکتبال تلاش کنند و در این بین حتما به قراردادهایی که با ورزشکاران منعقد می‌کنند توجه داشته باشند. زیرا بازیکنی که هیچ پشتوانه مالی ندارد، نمی‌تواند با دستان خالی در ورزش حرفه‌ای حضوری اثربخش داشته باشد.

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبسکتبال لیگ برترمهدی کریمیبسکتبال زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4384


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»