کد خبر: 4385
1399/07/01 - 12:6


معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

شهرداری در حمایت از ورزش ضعیف است

طی سال‌های اخیر حضور شهرداری زنجان در مقایسه با سایر استان‌های کشور نظیر حمایت شهرداری قزوین از بسکتبال و حضور شهرداری ارومیه در ورزش والیبال، کمرنگ و ضعیف است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان با یادآوری وظیفه شهرداری در قبال سلامتی جامعه و حضور فعالانه این دستگاه در امر ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی می‌گوید: طی سال‌های اخیر حضور شهرداری زنجان در مقایسه با سایر استان‌های کشور نظیر حمایت شهرداری قزوین از بسکتبال و حضور شهرداری ارومیه در ورزش والیبال، کمرنگ و ضعیف است.

محمدعلی حمزه‌پور ادامه داد: ما انتظارمان از شهرداری بالاست. با توجه به اهمیت موضوع و تاثیرات ورزش در بین آحاد جامعه، پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی هر چه بیشتر حضور شهرداری در عرصه حمایت از ورزش، نشستی با حضور مسئولان مربوطه و رسانه‌ها برگزار شود.

شورا و شهرداری ادعای مالکیت تیمی را دارند که سال ۹۴ با عنوان «شهرداری زنجان» و به بهانه نبود حامی مالی توسط هیئت فوتبال استان به کرج منتقل شد در حالی که هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان این ادعا را رد کرده و شهرداری را تنها، حامی مالی تیم می‌دانند.

گرچه هنوز با گذشت چهار سال از واگذاری تیم به کرج و مشخص نبودن سازوکار دریافت مبلغ این انتقال و از طرفی سرانجام پول دریافتی از کرجی‌ها و برنامه هیئت فوتبال برای دریافت بقیه مبلغ انتقال مشخص نیست، بررسی اسناد انتقال تیم نشان دهنده کوتاهی هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در دریافت تضمین‌های لازم از طرف مقابل هنگام انتقال تیم و هم‌چنین انتقال امتیاز تیم به شهرداری با وجود تأکیدهای مستند بوده است.

وی در پاسخ به برخی اظهارات در رابطه با نگاه منفی برخی افراد در شورا و شهرداری پس از حواشی تیم فوتبال زنجان در سال‌های اخیر تاکید می‌کند: مگر می‌شود با گفتن این اظهارات غیرمنطقی، وظیفه خودمان را فراموش کنیم؟

حمزه‌پور با اشاره به بی‌توجهی شهرداری به تعهدات خود در قبال جامعه ورزشی از جمله ورزش همگانی می‌گوید: سال قبل در همایش پیاده‌روی مقرر شد شهرداری هزینه‌های مربوط به جوایز (خودرو و دوچرخه‌ها) را متقبل شود اما این مهم تا به امروز اتفاق نیفتاده است و تمامی هزینه‌ها بر دوش اداره کل و هیئت ورزش‌های همگانی افتاده است. ما انتظار داریم شهرداری در قبال قول‌های داده شده و وظایف خود پاسخگو بوده و اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانورزش و جوانان زنجانمحمدعلی حمزه‌پورشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4385


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»