کد خبر: 4386
1399/07/01 - 12:7


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان:

دلیل غیبت شهرداری در ورزش، نداشتن پول است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه این سازمان به نسبت بودجه‌ای که در دست دارد در برنامه‌های فرهنگی حضور می‌یابد، علت اصلی غیاب شهرداری در عرصه تیم‌داری و حمایت از تیم‌های ورزشی زنجان را «نداشتن پول» اعلام می‌کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در رابطه حمایت شهرداری از ورزش و تیم‌های ورزشی می‌گوید: شهرداری طبق اساسنامه سازمان در مباحث مربوط به ورزش عمومی و همگانی عمل می‌کند، پرداختن به این مبحث از اولویت‌های نخست و حتمی ماست. پس از شیوع کروناویروس و اعمال محدودیت‌ها، برنامه‌های مربوط به ورزش همگانی متوقف شد.

در رابطه با برگزاری ورزش‌های همگانی داخل شهر و مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها برای کاهش استرس ناشی از کرونا و ایجاد نشاط بین مردم پیگیری‌های متعددی صورت گرفته اما مجوزی از سوی ستاد کرونا و مرکز بهداشت صادر نشده است.

غلامرضا نظری، با اشاره به برپایی همایش دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه هفته جاری (یکم مهرماه) به منظور گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو از محدوده میدان 5 خرداد تا پیاده‌راه سبزه‌میدان می‌گوید: عمده برنامه‌های ورزش همگانی آنچنان هزینه‌بر نبوده و نیازمند اطلاع‌رسانی و تمهیدات اولیه برای اجرا است.

نظری ادامه می‌دهد: در رابطه با برنامه شهرداری در عرصه تیم‌داری و اسپانسری که دو بحث جدا هستند نیز هرگونه اقدام بر اساس منابع بودجه‌ای صورت می‌گیرد. در این رابطه صرفا شهرداری تصمیم‌گیر نبوده و هرگونه حمایت شهرداری از تیم‌های ورزشی منوط به کسب مجوز از شورای شهر است.

به گفته نظری میزان بودجه امسال حوزه فرهنگی شهرداری 3.5 میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل با کاهش 1.5 میلیارد تومانی همراه بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه این سازمان به نسبت بودجه‌ای که در دست دارد در برنامه‌های فرهنگی حضور می‌یابد، علت اصلی غیاب شهرداری در عرصه تیم‌داری و حمایت از تیم‌های ورزشی زنجان را «نداشتن پول» اعلام می‌کند.

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسازمان فرهنگی شهرداری زنجانبودجه ورزشیغلامرضا نظری
sedayezanjannews.ir/nx4386


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»