کد خبر: 4474
1399/07/08 - 18:41


انتقاد عضو شورای شهر زنجان از واحد عمرانی شهرداری زنجان:

کاهش تحرک در بازگشایی محور پادگان زنجان

عضو شورای شهر زنجان خطاب به شهردار عنوان کرد: پس از این همه گرفتاری و عدم توافق و تفاهم ارتش که منجر به اقدام شد چرا تحرک در پروژه بازگشایی پادگان کم شده است؟

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای شهر زنجان خطاب به شهردار عنوان کرد: پس از این همه گرفتاری و عدم توافق و تفاهم ارتش که منجر به اقدام شد چرا تحرک در پروژه بازگشایی پادگان کم شده است؟ 

رزاق محمدی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان به کوتاهی انجام شده از سوی واحد عمران شهرداری زنجان در مورد پروژه بازگشایی محور پادگان اشاره داشته و اظهار کرد: پس از این همه گرفتاری و عدم توافق و تفاهم ارتش منجر به اقدام شده شهرداری باید همه توان و نیروی خود را و بخش خصوصی و پیمانکار را در آن پروژه متمرکز کند تا در چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی خطاب به شهردار متذکر شد: در حالی که فصل کاری رو به اتمام است چرا تحرک در پروژه بازگشایی پادگان کم شده است؟ 

این عضو شورای شهر شهر در سوالی از شهردار این‌گونه عنوان کرد: ساماندهی نیروهای و تبدیل آنان چرا این‌گونه است؟ چرا شهرداری زنجان باید سوژه گروه‌های معاند نظام و اسلام قرار گیرد؟ به خاطر این‌که چارت سازمانی و تبدیل وضعیت نیروها بی‌تفاوت هستیم تا چند نفر سال‌ها اسب‌های خود را بتازند تا نوبت به کس دیگر نرسد.

وی با بیان این‌که آیا مشکل اساسی اکنون زنجان و کشور فقط تعدیل 50 نفر کارگر است؟ اگر این انجام شود ما همه وظایفمان را انجام داده‌ایم، تصریح کرد: در ارگان‌های دیگر صدها نفر با دستورات آقازاده‌ها بدون آزمون مشغول هستند کسی سراغ آن‌ها نمی‌رود فقط مشکل ما کارگران شهرداری است.قبول در شهرداری اتفاقات ناصحیح و نادرست در گذشته رخ داده تا کی همه را با آن چوب تنبیه خواهیم کرد؟

محمدی با اشاره به این‌که در حال حاضر نمی‌توانیم مشکل یک شهروند را به مسئولان شهرداری گوشزد کرده و پیگیر مشکل مردم باشیم چون امنیتی شده و افرادی کار خود را رها کرده راپورت می‌دهند در حالی که خود آنان مورد دارند.

رهاشدگی سازمان مشاغل شهرداری زنجان

در ادامه مسعود مرادلو دیگر عضو شورای شهر زنجان در بخشی از سخنان خود به رهاشدگی سازمان مشاغل شهرداری زنجان اشاره داشته و عنوان کرد: وقتی در این سازمان بودجه 7.5 میلیاردی پیش‌بینی شده ولی فقط 3.5 میلیارد تومان تحقق می‌یابد ناشی از سهل‌انگاری، بی‌مبالاتی و بی‌توجهی مطلق در این سازمان است.

وی با بیان این‌که حقوق بیت‌المال در این سازمان تضییع شده و قرارداد 5 ساله بسته نشده باید در این زمینه جوابگو باشند، خاطرنشان کرد: هیچ اطلاعات مشخصی در سازمان مشاغل وجود ندارد چون در این مدت نتوانستند اطلاعات مشخصی ارائه کنند.

عضو دیگر شورای شهر زنجان با تأکید بر اینکه باید با عوامل خاطی در این سازمان برخورد شود، بیان کرد: در نامه محرمانه‌ای رهاشدگی سازمان مشاغل شهرداری عنوان می‌شود.

942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشورای شهر زنجانبازگشایی محور پادگانشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4474


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»