کد خبر: 4505
1399/07/13 - 11:59


آغاز محدودیت‌های کرونایی در زنجان

معاون سیاسی استاندار: زنجان تعطیل نمی‌شود بلکه محدودیت اعمال می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شرایط قرمز کرونایی موجب تشدید اعمال محدودیت در فعالیت‌های جمعی و برخی مشاغل پرخطر به مدت یک هفته در شهرهای با وضعیت قرمز استان زنجان شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان شهرهای با وضعیت قرمز استان را زنجان، ابهر و خرمدره ذکر کرد و گفت: اعمال این محدودیت ها به منظور کنترل موج جدید کرونا در ستاد مقابله با کرونای استان‌ به تصویب رسید.

حسن مظفری اظهار داشت: بر این اساس آموزشگاه‌های علمی آزاد اعم از وابسته به آموزش و پرورش و فنی حرفه ای از امروز به مدت یک هفته تعطیل، دروس حضوری مدارس و دانشگاهها غیرحضوری برگزار می شود، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، نمازهای جمعه، سالن های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی نیز در این مدت تعطیل می شوند.

وی یادآور شد: بر اساس این تصمیم همه دستگاه‌های اجرایی طبق روال عادی با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعال خواهند بود.

مظفری تاکید کرد: هرگونه ارایه خدمات به افراد فاقد ماسک و کسانیکه توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند در دستگاه های اجرایی ممنوع است.

وی یادآور شد: واحدهای صنفی خود موظف به استفاده از ماسک و رعایت دیگرپروتکل های بهداشتی هستند و تنها به کسانی خدمات می هند که این موارد را رعایت می کنند در غیر این صورت با آنها شدت برخورد خواهد شد.

از سویی دیگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز تاکید کرد: قرار نیست تعطیلی رخ دهد، بلکه محدودیت‌هایی در استان اعمال شده و موارد آن ریزبهریز اعلام می‌شود.

خدابخش مرادی نافچی در واکنش به خبرهای منتشر شده در زمینه تعطیلی یک هفته‌ای زنجان اظهار کرد: تصمیمات جدید امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: قرار نیست تعطیلی رخ دهد، بلکه محدودیت‌هایی در استان اعمال خواهد شد و موارد آن ریز به ریز اعلام می‌شود.

940

انتهای پیام


صدای زنجانمحدودیت های کروناییوضعیت قرمز کرونامعاون سیاسی استاندار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4505


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»